جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 شهريور 1394     
تغيير نگرش جامعه، زمينه ساز اجراي موفق خط سفيد است

به گزارش اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه يک معتقد است که اجراي موفق پروژه هایی مانند آسمان آبي - زمين پاک، خط سفيد و تمامی پروژه هاي مديريت شهري نيازمند رويکرد و راهبردهاي اجتماعي و فرهنگي براي تغيير نگرش افراد جامعه است.

سعيد کارگران معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهردار منطقه یک، اظهار کرد: توجه به رويکردها و راهبردهاي فرهنگي و اجتماعي در پروژه آسمان آبي - زمين پاک، خط سفيد و ديگر پروژه هاي شهري لازمه اجراي موفق آنهاست به طوري که اگر زيرساخت ها را آماده کنيم و هزينه لازم در بخش هاي ترافيکي و عمراني انجام شود ولي شهروندان که استفاده کننده از اين زيرساخت ها هستند با اهداف طرح آشنا نباشند، به طور قطع آن نتيجه لازم را به همراه نخواهد داشت.

وي افزود: بر همين اساس حوزه فرهنگي – اجتماعي با رويکرد ها و امکاناتي که در سراهاي محلات و با مشارکت هاي مردمي دارد مي تواند در زمينه فرهنگ سازي و قبول طرح از سوي شهروندان بسيار موثر واقع شود که اين اقدام توسط اداره آموزش هاي شهروندي و... در حال انجام است.

کارگران با اشاره به آموزه هاي دين اسلام تصريح کرد: خط سفيد و آسمان آبي، زمين پاک پروژه ي جديدي نيست بلکه آموزه هاي ديني نيز با جديت اين موضوع را متذکر شده و در دوران مختلف بر نظم و انضباط تاکيد داشته است و همچنين در خصوص طرح تفکيک پسماند از مبداء نيز در دين ما بر حفظ بهداشت و سلامت فردي و اجتماعي تاکيد شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: