جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 18 شهريور 1394     
اعطای تسهیلات ویژه برای نوسازی بافت فرسوده زرگنده

به گزاش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 3 از اعطای تسهیلات ویژه برای نوسازی و تجمیع ساختمان های فرسوده محله زرگنده به شهروندان خبر داد.

فخرالدین سلیمانی با حضور در مسجد حضرت حجت(عج) محله زرگنده نوسازی بافت فرسوده محله حسن آباد زرگنده را یکی از برنامه های اصلی منطقه معرفی کرد و گفت: شهرداری آمادگی کامل دارد تا برای تجمیع ساختمان ها فرسوده و نوسازی آنها در کنار شهروندان با اعطای مشوق های ویژه یاری کنند.

وی نگهداشت شهر با شمارکت شهروندان را مورد تاکید قرار داد و با ذکر نمونه هایی از نتایج حضور شهروندان در نگهداشت محله، خواستار توجه همگان به موضوع تفکیک زباله از مبدا شد.

شهردار منطقه 3 تعریض معابر و رسیدگی به پیاده روها و فضای سبز این محله را از موضوعات اولویت دار برای منطقه خواند و از اهالی خواست با همکاری شورایاران برنامه ها و تصمیمات خود را به شهرداری اعلام کنند تا در کنار یکدیگر با سرعت بیشتر به اهداف خود در نوسازی نمای شهر سهیم باشیم.

سلیمانی اجرای چند پروژه ترافیکی در نزدیکی این محله را تبیین کرد و گفت: ساخت زیرگذر آرش-اسفندیار، سنگینی ترافیک در محدوده کوچه ها و معابر این محله را سبک می کند و دسترسی آسان به معابر اصلی منطقه برای شهروندان را میسر خواهد ساخت.

وی در ادامه به سوالات مردم پاسخ گفت و به همراه امام جماعت و شورایاران این محله از بافت فرسوده اطراف این مسجد بازدید کرد و نظرات کارشناسی برای نوسازی این بافت بیان کرد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: