جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 17 شهريور 1394     
تحویل 400 مخزن جداسازی کاغذ به مدارس منطقه 15

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 15 از تحویل 400 مخزن مخصوص جداسازی کاغذ و 3000 کیسه بازیافت به مدارس منطقه خبر داد.

مهندس رحمان پارسا با اعلام مطلب فوق افزود: مدیریت پسماند منطقه در راستای اجرای طرح استقبال از مهر قلم نسبت به تعویض مخزن و زیر مخزنی های اطراف مدارس و مراکز آموزشی، شستشو و گندزدایی و رفع عیب و نقص از مخازن و زیر مخزنی های منطقه به ویژه اطراف مدارس و مراکز آموزشی، ساماندهی غرفه های بازیافت (رنگ آمیزی، نصب سیستم صوتی و ...) اقدام می کند.

به گفته وی، پاکسازی و امحاء حدود 5000 مترمربع جداره شهری از پوسترهای تبلیغاتی غیرمجاز، رفع نواقص و شستشوی مستمر ماشین آلات و خودرو پیمانکاران امور نظافت و پاکیزه سازی معابر، پاکسازی معابر منطقه به ویژه معابر مجاور مراکز آموزشی، لایروبی انهار روباز مجاور مراکز آموزشی، جمع آوری و حمل خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس، تجهیز ناوگان جمع آوری پسماند برای سرویس دهی به مدارس از دیگر اقدامات این حوزه در آستانه بازگشایی مدارس است.

بنابراعلام سایت شهرداری، معاون خدمات شهری و محیط زیست یادآور شد: شستشوی المانهای شهری (نرده، جدول، گاردریل، پل عابر پیاده، نیو جرسی، تابلوهای ترافیکی، تابلوهای شناسایی معابر، پانل تبلیغاتی و .... ) و شستشوی ایستگاههای اتوبوس، تاکسی و BRT نیز در ارتباط انجام خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: