جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 شهريور 1394     
تکمیل پروژه بهره وری انرژی در نیویورک

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، فرماندار Andrew Cuomo اعلام کرده است که سازمان انرژی نیویورک پروژه ارتقای بهره وری انرژی 2.1 میلیون دلاری در راه آهن شمال شهر سازمان حمل و نقل شهری (MTA) را تکمیل کرده است.

این پروژه بهره وری انرژی تحت برنامه BuildSmart NY فرماندار انجام شده و بیش از 328 هزار دلار در هزینه های انرژی صرفه جویی کرده و سالانه حدود 1280 تن از گازهای گلخانه ای را کاهش می دهد.

این پروژه که پاییز سال گذشته آغاز شد شامل برخی اقدامات ارتقای بهره وری و ذخیره انرژی در چهار ساختمان اصلی محوطه قطارها است. این اصلاحات شامل جایگزینی برخی سیستم های کنترل هوا، دیگ بخار جدید، کنتور هوشمند برقی و یک سیستم مدیریت و نظارت بر انرژی ساختمانی است. این سیستم به MTA این توانایی را می دهد تا استفاده انرژی خود را به راحتی نظارت و محدود کند و هزینه های اجرایی و نگهداری در تسهیلات خود را کاهش دهد.

صرفه جویی انرژی حاصل از این پروژه هزینه های پرداختی MTA به سازمان انرژی نیویورک را متعادل می کند.

سازمان انرژی نیویورک و MTA طی سال های اخیر با همکاری یک دیگر 140 پروژه بهره وری انرژی و انرژی پاک را تکمیل کرده اند که باعث صرفه جویی بیش از 138 هزار مگاوات ساعت در مصرف برق و حدود 123 هزار گالن سوخت در سال شده است. هم چنین این پروژه ها به کاهش حدودا 90 هزار تنی گازهای گلخانه ای در یک سال کمک کرده اند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: