جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 16 شهريور 1394     
پیش‌بینی روند قیمت طلا

باشگاه خبرنگاران: پس از جمع بندی‌های هسته‌ای صورت گرفته میان ایران و گروه 5+1 قیمت طلا در بازار تهران با کاهش جدی رو به رو شد به گونه ای که قیمت سکه طرح قدیم و جدید به کمترین میزان خود رد چند ماه و حتی سال اخیر رسید.

برهمین اساس؛ این کاهش قیمت طلا تا جایی ادامه داشت که به اذعان کارشناسان قیمت سکه  به کمترین میزان خود در سه سال گذشته رسید.

اما طی چند روز گذشته این روند نزولی شکسته شد و سکه باز به قیمت 900 تومانی خود بازگشت به طوری که هر روز شاهد نوسانی هرچند اندک در این بازار هستیم.

در همین راستا محمد کشتی آرای رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص چرایی این نوسانات در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: افزایش قیمت طلا در چند روز ذشته با وجود روند کاهشی در نرخ جهانی رخ داده است و علاوه بر این نیز نوسانات چند روز گذشته نرخ ارز نیز خود عاملی برای ایجاد نوسان در این بازار و قیمت طلا شده است.

وی افزود: در کل در قیمت جهانی با حدودا 10 دلار کاهش قیمت طلا روبه رو بوده ایم در حالی که در بازار طلا تهران چند روز گذشته با افزایش رو به رو بوده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر در خصوص پیش بینی چند روز آینده بازار طلا اظهار داشت: از نظر من با توجه به روند فعلی هفته آتی نیز همین روند را تجربه خواهد کرد و شاهد نوسانی غیرعادی نخواهیم بود و جو آرام فعلی در بازار حفظ خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: