جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 15 شهريور 1394     
آغاز فعالیت سرویس مدارس شمال تهران در روز اول سال تحصیلی

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، در آستانه سال جدید تحصیلی، فعالیت سرویس های مدارس از روز اول مهر ماه آغاز می شود.

علیرضا اسفراینی نژاد معاون حمل و نقل و ترافیک با اعلام آمادگی این معاونت برای آغاز سال تحصیلی جدید گفت: وظيفه تصميم سازي در امور سرويس حمل‌ و نقل دانش آموزان با عزم جدي، افزايش کيفيت ارائه خدمات به دانش آموزان و خانواده‌ها در اولويت کاري مان قرار داده است.

وی اظهار امیدواری کرد که تدبیر اتخاذ شده برای سرویس‌دهی مدارس به نحوی مطلوب انجام شود به این علت که فقدان این وسیله حمل و نقل در روزهای ابتدایی مهر ماه باعث ایجاد ترافیک در معابر منتهی به مدارس می شود.

اسفراینی نژاد خاطرنشان کرد: در راستاي ساماندهي سرويس مدارس، توجه به استانداردهاي حمل‌ونقل دانش‌آموزي کشورهايي که از سرويس مدارس استفاده مي‌کنند نيز مورد تأکيد قرارگرفته است.

وی ابراز کرد: حاشیه مدارس نقاطی است که باید نسبت به ساماندهی و زیباسازی منظر شهری آن توجه ویژه شود.

 معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 3 اظهار کرد: ساماندهی ناوگان حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس رانی، BRT، تاکسی رانی و مترو کنترل نرخ کرایه ها، شارژ سرویس های حمل و نقل از ابتدای آغاز طرح استقبال از مهر اجرا می شود.

وی ادامه داد: شناسایی گره های ترافیکی، احصاء مدارس کنار معابر، استفاده از علائم ترافیکی در معابر نزدیک به مدارس، ایمن سازی معابر و تجهیزات ترافیکی، پاکسازی انهار، رفع سد معبر، نظارت و پاکسازی حفاری ها و ده ها فعالیت دیگر تا پیش از آغاز سال تحصیلی انجام می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: