جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 شهريور 1394     
بهره برداری از ۶۳پروژه عمرانی و خدماتی در منطقه ۱۱

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه ۱۱ از بهره برداری از ۶۳پروژه عمرانی، خدماتی، زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی در مرکز شهر تهران خبر داد.

نصرالله آبادیان با بیان اینکه ۶۳ پروژه و طرح عمرانی، خدماتی، زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی، ترافیکی و رفاهی برای ارتقای کیفیت زندگی مردم محله های مرکزی پایتخت و ارائه خدمات به شهروندان تهرانی آماده افتتاح و بهره برداری است، افزود: این پروژه ها با کارکردهای فرامنطقه ای و اثربخشی با هدف اصلاح سبک زندگی و ارتقای فرهنگی و عدالت اجتماعی، خدمات عمومی و زیست محیطی شهر، تسهیل در تردد خودروها و عابرین و اقدامات زیر بنایی و عمرانی در بخش مرکزی پایتخت برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی در خصوص راه اندازی آکادمی تخصصی ورزش کشتی در تقاطع خیابان شوش–وحدت اسلامی خاطر نشان کرد: بازسازی میدان های راه آهن، منیریه و قزوین، توسعه و تجهیز سراهای محلات و همچنین احداث اسکان کارگران بازیافت در خیابان کارگر جنوبی در دستور کار قرار دارد. این در حالیست که احداث فروشگاه زنجیره ای شهروند در میدان راه آهن، احداث و مرمت چمن مصنوعی در بوستان های سطح منطقه و احداث مددسرا برای افراد بی خانمان افتتاح خواهد شد.

شهردار منطقه ۱۱ با اشاره به مرمت مساجد، نصب لوازم ورزشی و لوازم بازی کودکان در بوستان ها، مرمت مدارس و احداث باغ راه در خیابان شهید شیخ محمدی افزود: زیبا سازی سطح منطقه، احداث سوله بازیافت و همچنین تجهیز بوستان های منطقه به آبگرمکن خورشیدی به بهره برداری می رسد. همچنین احداث آبنمای تصویری در بوستان دانشجو از جمله پروژه های شاخص در بخش مرکزی شهر تهران است.

آبادیان با تاکید بر اینکه بسیاری طرح های عمرانی و ترافیکی با محوریت خط سفید در سطح منطقه انجام شده است، اظهار کرد: اجرای عملیات آسفالت و اصلاح هندسی معابر، خط کشی های معابر، نصب علائم، هوشمند سازی چراغ های راهنمایی و رانندگی و نیز کنترل ترافیکی معابر اصلی با دوربین در این راستا انجام شده است.

شهردار منطقه ۱۱ همچنین احداث سرویس های بهداشتی در اماکن عمومی سطح منطقه را از دیگر پروژه های در دست اجرا دانست و ادامه داد: اجرای عملیات سنگفرش رفیوژ خیابان ابوسعید، پیاده رو سازی معابر، اجرای عملیات عمرانی از جمله آسفالت، تک جدول، نهر روباز و سرپوشیده و احداث کانیو نیز از دیگر اقدامات زیر بنایی منطقه ۱۱ در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهری بوده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: