جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 شهريور 1394     
نحوه پیگیری وضعیت حجاج ایرانی بیمار

تسنیم: معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر از پیگیری حجاج بیمار در بیمارستان‌های سعودی با تلفن همراه برای رفع نگرانی خانواده‌های آنان خبر داد.

پیرحسین کولیوند اظهار کرد: موضوعی همواره خانواده‌ها را نگران وضعیت سلامتی زائران بیمار خود و زائر بیمار را نگران وضعیت و آرامش روانی خانواده‌های خود در ایران می‌سازد و چون برقراری ارتباط بین این دو به خصوص در مورد بیماران بستری در بیمارستان‌های سعودی همواره یکی از مشکلات سیستم ارائه خدمات درمانی ما در عربستان بوده است، طی اقدامی سعی کردیم این معضل را رفع و یا به حداقل برسانیم.

مدیر عملیات پزشکی حج بیان کرد: در این اقدام ، مرکز پزشکی حج و زیارت، یک خط موبایل به همراه گوشی در اختیار بیماران بستری در بیمارستانهای سعودی قرار می دهد و در حضور بیمار با خانوده وی تماس گرفته می شود و وضعیت سلامت وی به اطلاع خانواده رسانده می‌شود.

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر عنوان کرد: این گوشی‌های همراه در اختیار بیمار قرار داده می‌شود و روزانه 3 مرتبه نیز وضعیت بیمار توسط پزشکان متخصص ایرانی از طریق تماس تلفنی پیگیری می‌شود، این پیگیری علاوه بر پیگیری‌های پزشکان رابط ما در بیمارستانهای سعودی است.

کولیوند با بیان این موضوع که همواره ارتقای سلامت روحی و جسمی بیمار و خانواده وی دغدغه اصلی مرکز پزشکی حج و زیارت بوده است، ابراز امیدواری کرد که با این اقدام، عوارض روحی و روانی بیمار و خانواده وی را در دوران بیماری کاهش دهیم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: