جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 14 شهريور 1394     
چرا مسافران مترو از دستگاه‌های الکترونیکی، بلیت نمی‌خرند

به گزارش گروه حمل ونقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،جانشین فنی مدیرعامل مترو تهران در مورد عدم فعالیت دستگاه‌های صدور الکترونیکی بلیت توضیحاتی ارائه کرد.

علی عبداله پور با اعلام عدم استقبال مسافران مترو از دستگاه‌های صدور الکترونیکی بلیت گفت: در حال حاضر در تمامی ایستگاه‌های مترو 76 دستگاه صدور الکترونیکی بلیت وجود دارد که متاسفانه مردم از آن بلیت نمی‌خرند.

وی با اشاره به عدم استقبال مسافران افزود: در دنیا بیش از 80 درصد مسافران مترو از این دستگاه برای خرید بلیت استفاده می‌کنند و کمتر در صف تهیه بلیت قرار می‌گیرند مگر اینکه بخواهند از متصدیان سوالاتی در مورد زمان حرکت قطار و ایستگاه‌ها بپرسند.

عبداله پور با بیان اینکه استفاده از این دستگاه‌ها موجب تسریع امور می شود، تصریح کرد: در گذشته عمدتا مسافران به دلیل خرابی این دستگاه‌ها از آن استفاده نمی‌کردند چرا که با تمام شدن سکه، دستگاه فعالیتی نداشت؛ اما در حال حاضر با اصلاح مشکلات مسافران می توانند به راحتی از این دستگاه استفاده کنند و اطلاعاتی را نیز در مورد نحوه و ساعت ورود قطارها از این دستگاه دریافت کنند و دقایق زیادی در صف‌های طویل خرید بلیت نمانند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: