جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 شهريور 1394     
افزایش ایمنی حمل و نقل عمومی در ایالات متحده

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، سازمان حمل و نقل عمومی فدرال ایالات متحده (FTA)، قانونی برای ترویج برنامه ایمنی حمل و نقل عمومی ارائه کرده است.

این قانون پیشنهادی می تواند قالب کلی برای FTA به منظور کنترل، نظارت و اجرای امنیت در حمل ونقل عمومی فراهم کند و بر اساس اصول و قواعد سیستم های مدیریت امنیت تعریف شده است.

آنتونی فاکس، وزیر حمل و نقل ایالات متحده گفت: "هر روز میلیون ها آمریکایی برای رفتن به محل کار، مدرسه، سازمان های درمانی و دیگر مکان های مهم از از حمل و نقل عمومی استفاده می کنند. این برنامه جدید به ما کمک می کند اطمینان یابیم که حمل و نقل عمومی همچنان راهی ایمن برای سفرهای درون شهری و مکانی امن برای کار کردن است."

این قانون به مقامات FTA اجازه می دهد بازرسی، ممیزی و تست تجهیزات، تسهیلات و عملکرد سیستم های حمل و نقل را انجام دهند و اقدامات اجرایی مناسب از جمله تعیین استفاده یا عدم کاربرد بودجه فدرال و صدور دستورات و پیشنهادها را اتخاذ کنند.

این قانون، سیستم مدیریت ایمنی را به عنوان اساس برنامه امنیت FTA خواهد داشت که بر سیاست ایمنی سازمانی، شناسایی مخاطرات و تصمیم گیری های مبتنی بر ریسک متمرکز است.

پیشنهادات عمومی در مورد این قانون پیشنهادی تا 13 اکتبر 2015 دریافت می شوند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: