جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 8 آذر 1402     
فراخوان جایزه انتقال فناوری D۸ منتشر شد

 از سوی شبکه تبادل فناوری دی هشت، فراخوان حضور در چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری کشورهای سازمان همکاری دی هشت منتشر شد.

به گزارش ایسنا، چهارمین دوره جایزه انتقال فناوری (Technology Transfer Award- TTA2023) شبکه تبادل فناوری دی هشت (D-8TTEN) به همت دبیرخانه این شبکه و به میزبانی دانشگاه گبزه ترکیه (Gebze Technical University) برگزار می‌شود.
 
متقاضیان برای حضور در این دوره از جایزه که در روزهای ۲۲ و ۲۳ اسفند برگزار می‌شود، تا روز ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ برابر با ۱۱ دی ۱۴۰۲ فرصت دارند به سایت شبکه به نشانی https://d8tten.org/technology-transfer-award/ مراجعه و نسبت به تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند.
 
جایزه انتقال فناوری، به بهترین قرارداد انتقال دانش فنی و فناوری میان شرکت‌هایی که حداقل یک طرف آن از کشورهای عضو سازمان همکاری‌های دی هشت یعنی بنگلادش، مصر، اندونزی، ایران، مالزی، نیجریه، پاکستان و ترکیه بوده باشد، تعلق می‌گیرد.
 
مبلغ این جایزه، ۱۰ هزار دلار است که بین دو شرکت تقسیم می‌شود.
 
به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، داوری این جایزه بر عهده کمیته علمی و صنعتی این شبکه بوده و معیارهایی نظیر حجم قرارداد، سطح تکنولوژی، عمق انتقال فناوری و مدت قرارداد در نظر گرفته خواهد شد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: