جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 شهريور 1394     
33 پروژه شهری و فضای سبز در شمال تهران به ثمر رسید

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز، بیش از 33 پروژه شهری و فضای سبز با هدف توسعه و گسترش بوستان های محلی و فرامنطقه ای و افزایش رفاه و نشاط اجتماعی، در شمال تهران آماده بهره برداری است.

یزدانی شهردار منطقه یک با اعلام خبر فوق اظهار داشت : شهرداری منطقه یک، در راستای ، کاهش آلودگی هوای کلان شهر تهران، توزیع متوازن فضاهای رفاهی متناسب با نیاز شهروندان  اقدام به احداث بوستان های متعدد محله ای و فرا محله ای نمود که پس از طی دوره بهره برداری آزمایشی به صورت رسمی افتتاح می شود.

یزدانی تصریح کرد: برای حفظ و نگهداری باغات سطح منطقه بیش از 350 میلیارد تومان باغ تملک و خریداری شده که می توان به باغ خسرو شاهی، امیر سلیمانی ، ملک ، وزیری و... در محلات جماران و گلابدره اشاره کرد.

وی با اشاره به طرح های اجرا شده در منطقه در حوزه های شهری و فضای سبز، گفت: احداث 38 بوستان محلی ، پیاده راه سازی و زیباسازی 130 هزار متر مربع از رود دره ها ، از جمله اقدامات اجرا شده است.

این مقام مسئول احداث، بازسازی و تجهیز اسکان های کارگری را بخش دیگری از اقدامات دانست و افزود: به منظور ايجاد مكاني مناسب برای كارگران وساماندهی وضعیت اسکان آنها، اسکان های کارگری در نواحی 3، 5، 6 و 10 نیز احداث شد.

شهردار منطقه یک اجرای 9 نقاشی دیواری،18 نورپردازی،نصب11 پایه پرچم 55 متری ، رنگ آمیزی و بهسازی نمای 18 پل سواره، احداث شبکه روشنایی مسیر پیاده روی کوهستانی بوستان جمشیدیه تا ایستگاه اول کلکچال به طول 2 کیلومتر  ،20 مورد آبنما و.... در سطح منطقه را از دیگر اقدامات اجرا شده در این حوزه دانست.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: