جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 شهريور 1394     
جشنواره تابستانی در ایستگاه های مترو

به همت معاونت فرهنگي  و اجتماعي مترو تهران اولين جشنواره تابستاني مترو- ورزش، تفريحات و سرگرمي در چهار ايستگاه  از تاريخ 4 شهريور ماه به مدت 5 روز اجرا مي شود.

با عنايت به تأكيدات مقام معظم رهبري (مدظله) مبني بر ايجاد فضاي شاد و تفريحات سالم در كنار ورزش و تندرستي، معاونت فرهنگي و اجتماعي مترو تهران اقدام به برگزاري اولين دوره جشنواره تابستاني با عنوان ورزش، تفريحات و سرگرمي در ايستگاه هاي امام خميني (ره) ، تجريش ، شادمان و ميدان شهدا خواهد نمود.

معاون فرهنگي و اجتماعي با بيان اينكه، اميدوار است، اين جشنواره بتواند با الگوگيري از بازي هاي بومي ، سنتي و كارهاي خلاقانه ، لحظاتي شاد را  براي كودكان و نوجوانان، نيز براي بزرگسالان با ياد آوري خاطرات دهه شصت از طريق  فضاي سازي كلاس درس و استفاده از وسايل خاص آن دوران، لحظاتي شيرين و پر خاطره را براي ايشان رقم زند.

صائبي در ادامه افزودند: در كنار غرفه هاي تفريحي و ورزشي، غرفه هايي با حضور روحانيت محترم جهت مشاوره، مباحث مهدويت در اديان مختلف، راوي گري ايام دفاع مقدس و روايت احاديث وايات قرآني برگزار برگزار می گردد.

همچنين غرفه هاي خلاقيت، با استفاده از وسايل روزمره مورد استفاده در منازل به ابداع و خلاقيت مي پردازند. نيز غرفه اي با حضور روحانيت جهت آموزش و توضيح كاشت داشت و برداشت گندم همراه با  ارائه احاديث و روايات در اين خصوص كودكان و بزرگسالان برگزار مي گردد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: