جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 خرداد 1393     
مسی مظنون پرونده پولشویی

تسنیم: نشریه ال‌پائیس اسپانیا اعلام کرد واحد مبارزه با پولشویی گارد مدنی دولت اسپانیا در حال بررسی معاملات پنج بانک به ارزش تقریبی یک میلیون یوروست تا در خصوص صحت و سقم ادعاهای مطرح شده در خصوص پولشویی یک میلیون یورویی و تخلف مالیاتی برگزارکنندگان دو بازی خیریه تحت عنوان «دوستان مسی مقابل سایر ستاره‌های دنیا» تحقیق کنند.

طبق اعلام ال‌پائیس مبالغی نامشخص از سوی برگزارکنندگان این بازی در حساب یکی از بانک‌های کشور کوراکائو (آنتیل هلند) در حوزه دریای کارائیب واریز شده است که بهشت مالیاتی پولشویان است. در فهرست مشتریان این بانک، شرکتی با عنوان جی مارین مسی وجود دارد که قسمت اول نام آن به گی یرمو مارین اشاره دارد که این شخص سابقه‌ای طولانی در برگزاری و سازماندهی بازی‌های خیریه ستاره‌های فوتبال دنیا دارد.

هم لئو مسی، هم پدر او خورخه، پیش از این به اینکه گی‌یرمو مارین یکی از دوستان صمیمی آنهاست، اذعان داشته‌اند. به همین دلیل بازرسان پرونده کنجکاو‌تر شده‌اند تا به این موضوع پی ببرند که چه کسی در فرایند جابه‌جایی وجوه با مارین و مهاجم بارسلونا در ارتباط بوده است و از پدر مسی به عنوان رابط نام برده‌اند. با این حال مسی و پدرش هر دو در بازرسی‌های مرتبط با پرونده پولشویی یک میلیون یورویی شهادت داده‌اند و تأکید کرده‌اند که از برگزاری بازی‌های خیریه یاد شده به هیچ منافع شخصی نرسیده‌اند.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: