جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 19 خرداد 1393     
گزارش فوتبالی گودرزی به هیات دولت

مهر: دکترحسن روحانی در حاشیه جلسه هیات دولت پیروزی‌های تیم ملی والیبال و کشتی را در تشویق مردم به ورزش موثر دانست و گفت: مردم از تیم ملی فوتبال در جام جهانی برزیل توقع بازی خوب، جوانمردانه، غیرتمندانه و اخلاقی را دارند و در کل می‌خواهند ملی‌پوشان کشورمان نماینده شایسته‌ای برای ایران باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،  جلسه هیات دولت عصر روز یکشنبه به ریاست دکتر حسن روحانی، رئیس جمهوری برگزار شد. در این جلسه دکتر گودرزی گزارشی از جام جهانی فوتبال و تمهیدات  وزارت ورزش و جوانان برای حضور شایسته تیم ملی فوتبال در این بازی‌ها به هیئت دولت ارایه داد.

همچنین وزارت امور خارجه نیز از آمادگی‌ نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران برای حمایت از اتباع خبر داد و صدا وسیما هم از اقداماتی که برای پخش زنده همه بازی‎ها تمهید شده است به هیات وزیران گزارش داد.

دکتر روحانی در این جلسه ضمن تشکر از وزارت ورزش وجوانان ، وزارت امور خارجه و سازمان صدا وسیما درباره اقدامات انجام شده از همه بازیکنان مربیان و کادر فنی که در این خصوص نقش آفرین بودند، سپاسگزاری کرد.

رئیس جمهور پیروزی‌های درخشان تیم ملی والیبال و کشتی را در تشویق مردم به ورزش موثر دانست و ورزش را عاملی مهم در سلامت نسل جوان ودوری آنان از مفاسد عنوان کرد.

دکتر روحانی تقویت روحیه افتخار ملی را یکی از ضرورت‌ها در افزایش نشاط جامعه و پیشرفت کشور ذکر کرد و در کنار عوامل مهمی چون انقلاب اسلامی، دانشمندان و فرهیختگان بزرگ و تاریخ شکوهمند کشور که در شکل‌گیری روحیه اعتماد به نفس ملی دخیل هستند ورزش و به ویژه فوتبال را برای بخش عظیمی از جامعه و خصوصا جوانان غرورآفرین دانست.

دکتر روحانی افزود: مردم متوقع بازی خوب، جوانمردانه، غیرتمندانه و تکنیکی همراه با رعایت ادب و اخلاق هستند و انتظار دارند تیم ملی فوتبال ایران نماینده شایسته‌ای برای ایران و ایمان و اخلاق اسلامی باشد.
 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: