جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 21 آبان 1402     
پیام کاردار ایران درباره راهپیمایی روز شنبه در لندن

 کاردار ایران در لندن در پیامی نوشت: در راهپیمایی روز شنبه در لندن از جوانان گرفته تا مسن‌ترها شجاعانه علیه نسل‌کشی در غزه تظاهرات کردند و حمایت از وحشی‌گری‌های اسرائیل را رد کردند.

به گزارش ایسنا، سیدمهدی حسینی متین در پیامی با اشاره به راهپیمایی روز شنبه در لندن، نوشت: با وجود فشارها و تهدیدهای شدید گروه‌ها و نهادهای مختلف و برخی ادعاها که این راهپیمایی را «راهپیمایی نفرت» خوانده بودند نه راهپیمایی در «حمایت از فلسطین» همه برای شرکت در راهپیمایی روز شنبه لندن آمدند. از جوانان گرفته تا مسن‌ترها که شجاعانه علیه نسل‌کشی در غزه تظاهرات کردند و حمایت از وحشی‌گری‌های اسرائیل را رد می‌کنند.
 
به گفته پلیس لندن حدود ۳۰۰ هزار نفر در راهپیمایی روز شنبه در حمایت از فلسطینیان شرکت کرده‌اند. این راهپیمایی همزمان با سالروز اعلام آتش‌بس در جنگ جهانی اول برگزار شد. هر سال در چنین روزی نقاط مختلف لندن، مراسمی برگزار می‌شود که به یادبود کشته‌شدگان همه جنگ‌های بریتانیا اختصاص دارد. به همین دلیل، بخش‌های مهمی از مرکز شهر لندن که در آن مراسم یادبود قربانیان جنگ‌های بریتانیا برگزار می‌شود، به روی راهپیمایان حامیان مردم غزه بسته شد.
 
راهپیمایی روز شنبه از هایدپارک آغاز و سپس شرکت کنندگان به سوی سفارت آمریکا رفتند تا با تجمع در برابر این سفارتخانه، اعتراض خود را به حمایت همه جانبه این کشور از اقدامات اسرائیل نشان دهند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: