جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 شهريور 1394     
اسرائیل کتک خوردن نظامی خود را تلافی کرد

فارس: بعد از انتشار ویدئوی کتک خوردن یک نظامی صهیونیستی از زنان و کودکان فلسطینی که باعث خشم مقامات اسرائیلی شد، به نظر می‌رسد آنها تصمیم گرفته‌اند برای خالی کردن خشم خود معلمی را اخراج کنند که در این ویدئو دیده می‌شود.

با وجود اینکه «هرزل شوبرت» معلم اسرائیلی (ظاهرا) هیچ نقشی در این درگیری نداشته، روزنامه «هاآرتص» گزارش داد، «اسرائیل زینگر» شهردار شهر «رامات گان» اعلام کرده، برای معلمی که به نیروهای اسرائیلی حمله می‌کند، در سیستم آموزشی برای کودکان جایی وجود ندارد.

زینگر در گفت‌وگو با مدیر مدرسه‌ای که شوبرت در آن تدریس می‌کند، گفت، او برای استماع دادرسی احضار خواهد شد!

روز شنبه فیلمی از درگیری در روستای «نبی صالح» در کرانه باختری منتشر شد که در آن یک نظامی صهیونیستی یک پسر بچه 12 ساله را به بهانه پرتاب سنگ به سوی نظامیان، بازداشت کرده بود و با اسلحه تهدید می‌کرد.

در این حین، مادر و خواهر این پسربچه به همراه زنی دیگر به کمک این پسربچه فلسطینی آمدند و با کتک زدن این نظامی صهیونیستی او را از دست این سرباز نجات دادند .

 


در این ویدئو دو مرد دیگر نیز دیده می‌شوند که قصد دارند به قائله خاتمه دهند و هیچ یک هیچ تعرضی به نظامی صهیونیستی نمی‌کنند.

هر چند در این ویدئو مشخص نیست کدام یک از این دو مرد «هرزل شوبرت» است، اما با توجه به اینکه هیچ یک از آنها اقدامی علیه نظامی اسرائیلی انجام نداده‌اند، به نظر می‌رسد هدف از اخراج این معلم صرفا جبران بخشی از خشم و تحقیری است که رژیم صهیونیستی به سبب این ماجرا متحمل شده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: