جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 شهريور 1394     
اجرای پروژه های شهری در شرق تهران

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،شهردار منطقه 8، با اشاره به اجرای پروژه های شهری در شرق تهران؛  اظهار داشت: تمامی این پروژه ها در راستای خدمت رسانی بیشتر به شهروندان فهیم منطقه به بهره برداری می رسد.

مهندس بهمن نوری با اعلام این مطلب در همایش مدیریت شهری با هیات های مذهبی،نخبگان،خیرین،تشکل های غیر دولتی، ضمن گرامی داشت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: همه ما مدیون عریزانی هستیم که شمشیر نجات و نجابت این ملت بودند.

وی هیات های مذهبی را یکی از نهادهای مورد توجه در تغییرات عنوان کرد و افزود:نقش هیات های مذهبی، ارائه الگوهای صحیح فرهنگی برای افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.

به گفته وی برپایی و برگزاری مناسبت ها ی آئینی، فرصتی برای آگاهی مردم به ویژه نسل جوان جامعه است.

مهندس نوری به حضور و تاثیر گذاری نخبگان علمی و فرهنگی و هنرمندان اشاره کرد و  عنوان داشت: نخبگان علمی و فرهنگی می توانند با انجام پروژه های مطالعاتی کمک قابل توجهی به مدیریت شهری نمایند.

وی افزود: حضور خیرین در حمایت افراد نیازمند و آسیب دیده تاثیر گذار است و می توانند با ارائه انجام کارهای کلیدی ما را در اهداف خود؛که همانا خدمت بیش از پیش به شهروندان و کاهش آسیب ها است، یاری رسانند.

شهردار منطقه 8 درادامه به طرح کمپین آسمان آبی- زمین پاک اشاره کرد و گفت: این طرح با دو محوریت خط سفید و تفکیک زباله در مبداء در منطقه در حال اجرا است.

وی به بازسازی معابر، مخازن، تابلوهای رنگ آمیزی و المان های شهری، آموزش های تفکیک زباله در مبداء و آموزش خط سفید اشاره کرد و افزود: تمامی این موارد برای همه قشرها در شرق تهران در حال انجام است.

شهردار منطقه 8 گفت: همچنین افتتاح پارک قانون برای گروه های سنی 6 تا 12 سال نیز از طرح های کمپین آسمان آبی- زمین پاک است که با ارتباط و تعامل دو سویه مدیریت شهری با آموزش و پرورش؛ کمک قابل توجهی در فرهنگ سازی این طرح دارد.

وی به راه اندازی خانه های بازیافت در دو محله زرکش و هفت حوض اشاره کرد و افزود: این طرح در راستای تحقق طرح تفکیک زباله از مبداء و با هدف کاهش زباله تولیدی انجام شده است.

بنا براین گزارش مسعود خسروی در ادامه این همایش گفت:  بی تردید حضور و کمک هیات های مذهبی و خیرین؛تاثیر به سزایی در رسیدن به سبک زندگی بهتر و طرح کمپین آسمان آبی- زمین پاک دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: