جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 8 آبان 1402     
ایرانیان خارج از کشور پاره تن این کشورند

 رئیس مرکز ارتباطات مردمی با حضور در وزارت خارجه، جویای روند اقدام برای درخواست‌های ایرانیان خارج از کشور شد و با تعدادی از مراجعین دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌ جمهوری صبح دوشنبه در ادامه نظارت‌های میدانی و بازدیدهای سرزده از روند خدمت‌رسانی به مردم در وزارتخانه‌ها و دستگاههای مختلف در وزارت امور خارجه حضور یافت و از نزدیک نحوه پاسخگویی و تکریم مردم و کیفیت و سرعت پیگیری درخواست‌ها و سوالات آنان را بررسی کرد.
 
حجت‌الاسلام صالحی در این بازدید سرزده ضمن گفت‌ و گو با شهروندانی که برای دریافت خدمات کنسولی به شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور و میز ارتباطات مردمی ارائه خدمات به هموطنان مراجعه کرده بودند از نزدیک در جریان میزان رضایتمندی آنان از روند امور و نحوه رسیدگی‌ها قرار گرفت.
 
رئیس مرکز ارتباطات مردمی در ادامه طی نشستی با تعدادی از معاونان و مدیران کل وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات تحولی وزارتخانه در دولت سیزدهم بر ارتقاء کیفیت سامانه‌های خدمت‌رسانی به مردم و همچنین تسهیل امور و سرعت بخشیدن به فرایند حصول نتیجه درخواست‌ها و سوالات مردم تاکید کرد.
 
حجت الاسلام صالحی بیان کرد: ایرانیان در سراسر نقاط دنیا فارغ از هر دیدگاهی متعلق به این آب و خاک هستند و همچون ساکنان ایران از پشتیبانی و حمایت و خدمات بی‌شائبه دولت مردمی سیزدهم برخوردارند.
 
وی افزود: ایرانیان خارج از کشور پاره تن این کشورند و سوای آنانی که دست به دست دشمنان ملت داده و علیه مردم خیانت و جنایت مرتکب شدند در پناه و حمایت دولت مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار دارند.
 
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری تاکید کرد: این سلسله بازدیدهای سرزده وهدفمند با رویکرد نظارت دقیق میدانی و همه‌ جانبه مرکز ارتباطات مردمی بر تمامی مبادی و کانال‌هایی است که وزارتخانه‌ها و دستگاههای اجرایی از طریق آنها مشغول رسیدگی و پاسخگویی به مردم شریف هستند.
 



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: