جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 6 آبان 1402     
بخشداری دستگرد افتتاح شد

 ایسنا/چهارمحال و بختیاری با حضور استاندار و نماینده شهرستان‌های شهرکرد، بن، سامان و فرخشهر در مجلس شورای اسلامی بخشداری دستگرد افتتاح شد.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری ششم آبان‌ماه در آیین افتتاحیه بخش دستگرد با اشاره به اینکه مقاومت درس بزرگی به جهان داده است، اظهار کرد: خیزشی که در جهان اتفاق افتاده به واسطه مقاومت شجاعانه مظلومان غزه است.

وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی و شهدای مقاومت از جمله حاج قاسم جبهه مقاومت شکل گرفت، امروز آمریکا در چند نقطه از غزه پایگاه‌های خود را جمع کردند که نتیجه ایستادگی مقاومت است، قطعا هزینه مقاومت از هزینه تسلیم کمتر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: البته دشمن قصد ایجاد شکاف در کشورمان را در سال گذشته داشت که با وجود رهبری مقتدر و مردم همیشه در صحنه و هوشیار توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد، بنابراین شرایط منطقه اقتضا می‌کند که وحدت و همدلی چندین برابر شود، گرچه برخلاف مشکلات انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم پیش می‌رود.

حیدری در ادامه با اشاره به افتتاح بخشداری دستگرد، تصریح کرد: این اتفاقات به برکت انقلاب اسلامی و دولت مردمی صورت گرفت، البته یکی از مطالبات، شهرستان شدن فرخشهر بود که با پیگیری‌ها این اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: علاوه بر این بخشداری کیار شرقی و دستگرد نیز که با بهترین شکل از سوی هیات دولت و وزیر کشور مصوب شد و هیچ‌گونه اختلافی پیش نیامد، این مساله نشانه کار جمعی بود.

به گفته وی، در دولت سیزدهم تاکنون ۱۱ مصوبه هیات دولت برای چهارمحال و بختیاری بود که در تاریخ بی‌سابقه است، به طور مثال۸۰۰ میلیارد تومان از محل ماده ۵۶ مصوب شد که این اعتبار کمک شایانی به بودجه سالانه استان می‌کند.

در ادامه حسین کاووسی، فرماندار شهرستان فرخشهر بیان کرد: برخلاف اقدامات دشمن در تخریب غزه مردم جهان بیدارند و شاهد اعتراضات مردمی در سراسر دنیا هستیم.

وی اضافه کرد: اگر در دفتر تقسیمات کشوری استانداری پیگیری‌های مجدانه، خارج از روال اداری استاندار، نماینده مجلس نبود در کوتاه‌مدت شاهد ایجاد چنین شهرستانی نبودیم.

کاووسی خاطرنشان کرد: امید است سرپرست بخشداری به خوبی از پس مشکلات برآیند و انتخابات پایان سال را به خوبی برگزار کنند، از طرفی لازم است این شهرستان و بخش با توجه به ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های ابتدایی در مسیر توسعه درست قرار گیرد در این صورت و با توسعه کشاورزی، دامداری و ... حتی آمارهای استانی نیز جابجا خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: