جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 شهريور 1394     
پروژه ساماندهی بزرگراه امام رضا (ع) تا پایان سال به اتمام می رسد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، شهردار منطقه 15 در تشریح اقدامات مربوط به پروژه ساماندهی بزرگراه امام رضا (ع) گفت: تاکنون 99 درصد از تملک های مربوط به این بزرگراه انجام شده است و قرار است تا پایان سال پروژه به اتمام برسد.

علی اکبر انجمنی ، ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: بر اساس تاکیدات شهردار تهران، پروژه ساماندهی بزرگراه امام رضا (ع) یکی از اولویت های مهم شهرداری تهران در سال 94 است.

وی با بیان اینکه ساماندهی بزرگراه در قالب زیباسازی از حیث خدمات شهری و منظر شهری انجام می شود، اظهار داشت: معاونت شهرسازی اقدامات مربوط به حوزه منظر شهری و مبلمان شهری را آغاز کرده و در این مورد نماسازی شرق تهران از حیث المان های شهری انجام شده است.

وی افزود: در همین رابطه ما در سال گذشته بیش از 500 مغازه، گاراژ و بارانداز را در محدوده طرح ساماندهی کردیم. ضمن اینکه در مواردی که لازم بود عقب نشینی انجام و یا در مرحله اجراست.

شهردار منطقه 15 با بیان اینکه در حال حاضر تقریباً 99 درصد از تملک های مربوط به پروژه ساماندهی بزگراه امام رضا (ع) تا گردنه تنباکویی انجام شده است، تصریح کرد: ساماندهی فضای سبز یکی دیگر از محورهای پروژه است که در این خصوص نیز 75 درصد از اقدامات انجام شده و به زودی به اتمام می رسد.

انجمنی با اشاره به اینکه در جنوب بزرگراه، حدفاصل میدان آقا نور و ثامن الحجج(ع) تا گردنه تنباکویی تمامی اقدامات انجام شده است، گفت: مشکل کار در حال حاضر تنها مسیر بزرگراه شهید نجفی رستگار است که به دلیل استقرار کارگاه نمی توانیم اقدامات لازم را انجام دهیم. البته بعد از کارگاه و خروج از محدوده بزگراه شوشتری اقدامات مربوط به فضای سبز و نورپردازی به طور کامل انجام شد و اتفاقاً مورد تشویق امام جمعه و اهالی خاور شهر و قیام دشت قرار گرفت.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی کار در شمال بزرگراه امام رضا (ع) سخت تر پیش می رود چرا که کوه است.

شهردار منطقه 15 در پایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به تملک گسترده در حاشیه بزگراه امام رضا (ع) و تلاش نیروهای شهرداری، پیش بینی می کنیم که تا پایان سال پروژه ساماندهی بزرگراه اتمام یابد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: