جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 شهريور 1394     
استقبال مسیحیان از فیلم محمد(ص)

باشگاه خبرنگاران: رضا سعیدی‌پور مدیر سینما آزادی در خصوص استقبال از فیلم محمد رسول‌‌الله در این سینما گفت: تمام عوامل سینما آزادی از روزی که قرار شد اکران فیلم را آغاز کنیم دسته جمعی و یکدل دست به تلاش زدند و از لحاظ روانی بسیار راحت کار می‌کردند، حس من این است که همگی خستگی‌ناپذیر جلو رفتند به خصوص روز اول شاهد بودیم حجم بالایی از بلیت‌هایی که طی مشکلات ایجاد شده برای فیلم فروخته و کنسل شد و ما بایستی همه را راضی نگه می‌داشتیم و این کار بسیار دشواری بود اما خوشبختانه این سختی درون ما نمود نکرد چون با یک کار معنوی و بزرگ روبرو بودیم و زمانی که اسم محمد (ص) در کار وارد می‌شد همه چیز راحت و پاک پیش می‌رفت.

وی افزود: از نظر ما هر نوع فیلمی که در گیشه موفق باشد برای ما محترم است منتهی احترام به فیلم محمد (ص) نسبت به دیگر فیلم‌ها باید خاص‌تر باشد، به هر حال فیلم محمد فیلمی دینی است که خیلی‌ها آن را قبول دارند حتی دیگر اقلیت‌ها نیز نسبت به این فیلم علاقه و حس مثبتی نشان می‌دهند.

سعیدی‌پور ادامه داد: نکته جالب و شنیدنی و دیدنی اینجا است فیلم محمد رسول‌الله به خاطر وجود ایشان اینقدر بزرگ است که حتی با توجه به منطقه‌ای که سینمای ما در آن واقع شده یعنی مسیحی‌نشین زیادی داریم آنها نیز بلیت این فیلم را خریداری کردند.

وی افزود: ما فیلم‌های پرفروش رکوردشکن داشتیم به عنوان نمونه فیلم «کلاه‌ قرمزی» که فروش گیشه را شکست اما خوشبختانه با آمدن فیلم محمد رسول‌الله فروشش به قدری خوب بود که حتی سایت‌هایی که بلیت فروشی می‌کردند جوابگوی این استقبال نبودند و از بس فشار روی حجم کامپیوترهای آنها بود دچار اختلال می‌شدند که در جای خود رکوردشکنی محسوب می‌شود، یا اینکه سابقه نداشته در سانس‌های صبح سالن‌های ما پر شود اما در خصوص فیلم محمد رسول‌الله این اتفاق افتاد.

سعیدی‌پور در خصوص تمهیدات چیده شده برای اکران فیلم محمد رسول‌‌الله عنوان کرد:‌ ما تمام سالن‌ها را از نظر برودتی، صدا و تصویر مجددا تجهیز کردیم و در یکی از سالن‌ها سیستم D را راه‌اندازی کردیم و فیلم محمد رسول‌الله را در یکی از سالن‌ها با سیستم D نمایش می‌دهیم سیستمی که مخاطب از لذت بالاتری برخوردار می‌شود و خودش را به فیلم نزدیک‌تر می‌بیند.

وی در خصوص حال و هوای فیلم اظهار داشت: حال و هوای معنوی فیلم بسیار خوب است وقتی شاهد استقبال گروه‌های زیادی با سنین مختلف از فیلم هستیم لذت می‌بریم، به خصوص در برخی از صحنه‌های فیلم اشک‌های مخاطبان سرازیر می‌شود یعنی اینقدر مضمون فیلم مقدس است که مخاطب را در حالت معنوی قرار می‌دهد و گریه می‌کند، این گریه و حس قشنگ و زیبا بر روی ما نیز تأثیرگذار است و ما هم با آنها اشک می‌ریزیم. واقعا این روزها خسته نیستیم و راحتیم و این راحتی به خاطر حس‌های ناب معنوی و اشک‌هایی است که از چشمان ما جاری می‌شود.

وی در خصوص حرف اصلی فیلم محمد رسول‌الله بیان کرد: پیام بزرگ فیلم همان راستی و درستی است یعنی پیام در رسالتی است که ایشان بر دوش داشته و به صورت کامل و درست به مردم منتقل می‌کند و ما باید سرلوحه کارمان قرار دهیم.

سعیدی‌پور به عنوان حرف پایانی اظهار داشت: ضمن عذرخواهی از تمام مردمی که چهارشنبه یعنی چهارم شهریور ماه بلیت تهیه کردند و به خاطر مشکلات فنی فیلم موفق به دیدن آن نشدند در حالی که من سینمادار دخیل نبودم آنها را تشویق به دیدن فیلم محمد رسول‌الله می‌کنم چون با دیدن این فیلم پاداش معنوی خود را خواهند گرفت.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: