جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 8 شهريور 1394     
حادثه برای اتوبوس مسافربری در بازگشت از مشهد

به گزارش گروه حوادث ترافیکی شهرداری نیوز،سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بروز حادثه برای یک دستگاه اتوبوس مسافربری بنز در محور بجنورد – اسفراین خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت:‌ در ساعت 12:25 ظهر امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری با 38 سرنشین در حال حرکت از سمت مشهد به اسفراین بود که از جاده خارج شده و منجر به آسیب دیدگی هفت تن از سرنشینانش شد.

وی این اتوبوس را از نوع بنز اعلام کرد و افزود:‌ این هفت نفر از سوی عوامل امدادی به بیمارستان انتقال داده شدند و برای دیگر سرنشینان اتوبوس نیز مورد خاصی رخ نداد.

رحمانی علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از جانب راننده اتوبوس بنز اعلام کرد و گفت: این حادثه در کیلومتر 23 محور بجنورد – اسفراین رخ داده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اینکه آیا با تعاونی این شرکت اتوبوسرانی یا با راننده متخلف برخوردی خواهد شد یا خیر؟ گفت:‌ در بررسی‌های بعدی چنانچه که مشخص شود تعاونی مربوطه در وظایف خود کوتاهی کرده با آن برابر قانون برخورد خواهد شد.

همچنین سید مصطفی مرتضوی سخنگوی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نیز درباره این حادثه گفت: در پی این حادثه امدادگران ما به 20 تن امدادرسانی کردند که اغلب آنان به شکل سرپایی خدمات درمانی دریافت کردند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: