جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 شهريور 1394     
حل مشکل ترافيکي دماوند با احداث کمربندي‌

به گزارش گروه اخبار کلان شهرها شهرداری نیوز،معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: دولت با احداث کمربندی‌ دماوند می تواند مشکل ترافیکی این شهرستان را حل کند .

حجت‌الاسلام انصاری افزود : محور دماوند به فیروزکوه از مسیرهای پرتردد تهران به شمال کشور است که در روزهای تعطیل بیشترین تردد در این مسیر صورت می گیرد .

وی همچنین با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: در این هفته اعضای دولت به شهرستانها و استانهای مختلف کشور سفر می‌کنند تا پیام رئیس‌جمهور را به مردم و مسئولان ابلاغ کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت : شهرستان‌های استان تهران از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، زیرا از یک سو بار سنگین ناشی از سرریز جمعیت تهران و مسائل تحلیلی شهر تهران در این مناطق مشکلات مضاعفی را برای مردم ایجاد می‌کند و از طرف دیگر، توقعاتی مردم‌ دارند که سهم آنها از بودجه‌ها و اعتبارات عمومی در نگاه توازن منطقه‌ای و عدالت، تحت‌الشعاع نام تهران و استان تهران قرار نگیرد.

حجت الاسلام انصاری افزود : نزدیکی دماوند با تهران و مراکز دانشگاهی، این امکان را ایجاد می‌کند که جوانان این شهرستان در زمینه فعالیت‌های تولیدی، ابداعی و اختراعی دانش‌بنیان وارد شوند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت : تصور من این است که به‌زودی مشکل اشتغال را در مناطق اطراف تهران، با این نوع فعالیت‌های اقتصادی که به محیط‌زیست صدمه‌ای وارد و فضای زیادی را نیز اشغال نمی‌کند، برطرف شود.

حجت الاسلام انصاری افزود : سرمایه‌گذاری این قبیل کارها، از نصف سرمایه‌گذاریهای بزرگ صنعتی هم کمتر است و در عین‌ حال ماده اولیه و اصلی کار، که نیروی انسانی خلاق و دانشمندی است که در منطقه و هم در تهران وجود دارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: