جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 شهريور 1394     
بهره برداری از پروژه های معوق اتوبوسرانی و مترو تهران با آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش گروه پارلمان شهری شهرداربی نیوز،عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با احداث جایگاه های تک پمپ عرضه سوخت در تهران اظهار داشت:در حال حاضر تلاش ما بر آن است که مجوز احداث جایگاه های تک پمپی از سوی سازمان های دولتی و مراجع ذیربط داده شود.

اقبال شاکری در ادامه گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز ، با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در احداث این نوع از جایگاه های عرضه سوخت اذعان داشت: سرمایه گذاری بخش خصوی در این راستا در واقع ایجاد زیرساخت اولیه برذای تکمیل پروژه به شمار می رود.

وی با بیان اینکه تعداد جایگاه های تک پمپ در برنامه ریزی ها پیش بینی نشده است، گفت: برآورد تعداد جایگاه مورد نیاز منوط به انجام بحث های کارشناسی است که پس از تعصویب لایحه چیشنهادی به آن چرداخته خواهد شد.

وی افزود: البته تنها محدودیت در مسیر توسعه و احداث جایگاه های عرضه سوخت پایتخت بحث سرمایه گذاری است و مانع دیگری در این رابطه وجود ندارد. چراکه هر چه جایگاه های عرضه سوخت استاندارد بیشتر باشند رفاه بیشتری برای شهروندان فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه ضمن بیان اینکه خودروهایی که هر سال شماره گذاری می شوند تقاضای فراوانی را برای جایگاه های عرضه سوخت ایجاد می نمایند، تصریح کرد: باید در نظر داشت که نسبت به افزایش تعداد خودروهای شهر تهران، توسعه و احداث جایگاه های عرضه سوخت پایتخت روند مطلوبی را طی نمی کنند.

وی خاطر نشان کرد: انتظارمی رود با پیگیری مجدد شورای شهر تهران در خصوص توسعه جایگاه های عرضه سوخت، گام های موثری در این زمینه برداشته شود.

وی در ادامه از جلسات کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در رابطه با سرویس مدارس سخن به میان آورد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته د جلسات شورای اسلامی شهر تهران مصوبات مرتبط با سرویس مدارس تکمیل شد و از ابتدای سال تحصیلی جدید به اجرا در خواهد آمد.

اقبال شاکری همچنین گفت: امید است بتوانیم تعدادی از ایستگاه های اتوبوس و مترو را که در برنامه های سال 93 تحقق نیافته اند، پیش از سال تحصیلی جدید تکمیل و آماده بهره برداری نماییم تا در هفته های پر تردد مهر ماه باری از دوش ترافیک سنگین شهر تهران برداشته شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: