جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 شهريور 1394     
تکمیل آخرين ایستگاه باقی مانده در بخش‌های جنوبی خط سه مترو تا نيمه شهريور ماه

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،مجري نيمه جنوبي خط 3 متروي تهران گفت:هر چند بخش میانی و جنوبی خط3 در سالهای گذشته بهره برداری شده اما تعدادی از ایستگاههای این خط بصورت عبوری بوده که تا نيمه شهريور آخرين ايستگاه اين بخش نيز به بهره‌برداري مي رسد.

 

تکمیل آخرين ایستگاه باقی مانده در بخش‌های جنوبی خط سه مترو تا نيمه شهريور ماهبهمن اسكندري ، با اشاره به اينكه ايستگاه نعمت آباد آخرين ايستگاه در نيمه جنوبي خط 3 است اظهار كرد: اين ايستگاه در مراحل پاياني اسنت و تا نيمه شهريور ماه به بهره برداري مي رسد.

وي تصريح  كرد: این ایستگاه درنیمه جنوبی خط سه و حدفاصل ایستگاههای آزادگان - عبدل آباد و در محدوده محلات پاسگاه نعمت آباد، خلازیل،سهیل و شهید کاظمی واقع شده در حال حاضر تقريبا تكميل شده ودر مرحله نصب پله برقي است .

 وي تصريح كرد: ایستگاه عبوری نعمت آباد برای تردد شهروندان از طریق دو ورودی در ضلع شرقی - غربی بزرگراه آیت اله سعیدی طراحی و ساخته شده است و 8 دستگاه پله برقی دارد که 6 دستگاه از نصب، و دو دستگاه ديگر هنوز به تهران نرسيد كه با نصب آنها اين ايستگاه به بهره برداری خواهد رسيد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: