جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 شهريور 1394     
آغاز دهه فرهنگی آسمان آبی زمین پاک در منطقه 4

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه  4 گفت: طرح  "دهه ی فرهنگی کمپین آسمان آبی، زمین پاک"  از 5 تا 15 شهریور ماه سالجاری جاری در سطح منطقه به اجرا در خواهد آمد.

ابوذر حسینی با بیان این مطلب گفت: با توجه به بحث کمپین آسمان آبی و زمین پاک  این روزها در شهر تهران ، طرح "دهه ی فرهنگی کمپین آسمان آبی، زمین پاک" به منظور تقویت آموزش و آشنایی شهروندان با موضوعات این کمپین در منطقه اجرایی می شود.

وی افزود: این طرح در نشستی با هدف بهبود و مدیریت در اجرای برنامه های ابلاغی درخصوص کمپین آسمان آبی زمین پاک با حضور روسای ادارات ستادی معاونت، اداره بازیافت و معاونت ترافیک برگزار شد و مقرر شد هر حوزه بنا به فعالیت های خود ما را دراجرای این طرح در منطقه یاری کند.

حسینی در ادامه به برنامه های اجرایی این دهه اشاره کرد و گفت:  بخشهای مختلفی که در این دهه اجرا خواهد شد شامل اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح منطقه ،  برپایی جشنهای محلی و منطقه ای مرتبط با موضوع طرح ، حضور ورزشکاران و بازیگران شاخص منطقه در دهه ی فرهنگی ، ترغیب و تشویق سازمانهای مردم نهاد در اجرای طرح ،  نصب بنر اطلاع رسانی دقیق و شفاف در خصوص طرح جهت اطلاع شهروندان می باشد.

وی در پایان افزود: در روز اول شروع دهه فرهنگی اتوبوس آموزشی آسمان آبی زمین پاک در مکان شاخص و پرتردد هر ناحیه از ساعت 10 الی 17  مستقر  می شود و ضمن توزیع بسته های آموزشی را در بین شهروندان ، بازی های رایانه ای و نمایش با موضوع خط سفید و بازیافت نیز اجرایی می شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: