جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 خرداد 1393     
مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران:
تمدید ثبت نام آرم طرح ترافیک خودروهای عمومی پلاک ع تا 23 خرداد

به گزارش شهرداری نیوز،مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران از تمدید زمان ثبت نام آرم طرح ترافیک خودروهای عمومی پلاک ع تهران تا 23 خرداد ماه خبرداد.

مصطفی قنبرنژاد، مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران ، یکی از الزامات تردد خودروهای عمومی پلاک ع تهران در محدوده طرح ترافیک بنابر مصوبه شورای شهر را برخورداری از آرم طرح ترافیک عنوان کرد و اظهار داشت: ثبت نام آرم طرح ترافیک این خودروها تا 23 خرداد ماه سال جاری تمدید شده است.

 وی با اشاره به آغاز ثبت نام آرم طرح ترافیک خودروهای عمومی پلاک ع شهر تهران از ابتدای اردیبهشت ماه تا آخرین زمان ثبت نامی اعلام شده از سوی مسئولان شهری پیش از این تاریخ را 15 خرداد ماه عنوان کرد و افزود: هر چند خودروهای فاقد آرم طرح ترافیک از 15 خرداد ماه مشمول پرداخت جریمه بوده‌اند اما بنابر نظر معاونت حمل ونقل ترافیک این تاریخ تا 23 خرداد ماه تمدید شده و رانندگان فاقد آرم طرح ترافیک پس از تاریخ اعلام شده در صورت تردد در محدوده طرح مشمول پرداخت جریمه می‌شوند که البته خودروهای با پلاک سیاسی، آتش نشانی، اورژانس، تاکسی‌ها و اتوبوس‌های شرکت واحد از این قانون مستثنی هستند.

 مدیر صدور آرم طرح ترافیک شهرداری تهران در ادامه مراجعه به سایت www. Tehran.ir و دریافت پرینت ثبت نام را پیش شرط مراجعه حضوری مالکان  این خودروها به دفاتر خدمات الکترونیک عنوان کرد واظهار داشت: برخورداری از برگه معاینه فنی، عدم خلافی، سندخودرو وکارت ملی در هنگام مراجعه این افراد به دفاتر خدمات الکترونیک الزامی است.

 قنبرنژاد با بیان اینکه صدور آرم‌ها حداکثر 4 روز پس از ثبت نام متقاضیان خواهد بود به توزیع 5 هزار آرم طرح ترافیک خودروهای پلاک عمومی ع تهران تا امروز اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه تردد خودروها در محدوده طرح پیش از این میزان است پیش بینی می‌شود افراد بیشتری ثبت نام نمایند.

 وی در پایان با تاکید بر عدم تمدید تاریخ اعلام شده و ممنوعیت تردد خودروهای فاقد آرم در محدوده طرح ترافیک از 23 خرداد ماه خاطرنشان کرد: توزیع آرم‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: