جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 4 شهريور 1394     
آموزش 3هزارو 728 تاکسیران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز،معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه یک گفت: تعداد 3هزارو 728 تاکسیران در رابطه با خط سفید در منطقه آموزش دیدند.

عبدالمطلب توجهی اظهار کرد:90درصد تاکسیرانان منطقه تحت آموزش خط سفید قرار گرفتند.

وی در ادامه گفت:6 کلاس برای رانندگان تاکسی و روزانه در 2 سرای باغ فردوس و از گل با آموزش روزانه 80 نفر تاکسیران برگزار شد.

توجهی تصریح  کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی سازمان تاکسیرانی با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران آیین نامه آموزش رانندگان تاکسی منطقه را تنظیم کردند و اجرا کننده طرح آموزش تاکسیرانان، معاونت حمل ونقل و ترافیک و تاکسیرانی منطقه یک بود.

وی افزود:‌ آموزشهای ارائه شده به تاکسیرانان در خصوص آشنایی با خط سفید و تاثیر عوامل اجتماعی و هیجانات فردی در اجرای طرح آموزش رانندگان تاکسی بوده است.

توجهی اظهار کرد: در پایان هر دوره به رانندگانی که حضور داشتند گواهینامه حضور در دوره اعطا شد که این گواهینامه‌ها معتبر است و از طریق این گواهینامه‌ها می‌توانند کارنامه‌های تاکسیران خود را که حالت مجوز برای کار تاکسیرانان را دارد تمدید کنند.

وی گفت: بیشتر مباحث مطرح شده در کلاسهای آموزشی در خصوص مسائل اجتماعی خط سفید مانند تأثیر رعایت قانون به شهروندان و خود تاکسیرانان بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: