جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 18 خرداد 1393     
آتش سوزی اسکانيا در اتوبان قم - تهران

مهر: سرهنگ اردشير جمشيدي راد در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: يک دستگاه اتوبوس اسکانيا که از سمت کرج به اصفهان در حرکت بود در 35 کيلومتري قم به علت نقص در سيستم برق از ناحيه موتور دچار حريق شده است.

وي ادامه داد: با اقدام به موقع راننده با استفاده از کپسول‌هاي در اختيار، آتش خاموش و همه مسافران سالم از اتوبوس پياده شده و با وسيله نقليه ديگري به مقصد انتقال داده شدند.

سه کشته و يک مجروح حاصل دو تصادف درقم

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم از وقوع دو فقره تصادف با سه کشته و يک مجروح در محورهاي استان قم خبر داد.

سرهنگ جمشيدي راد در تشريح جزييات اين خبر اظهار داشت: شب گذشته دو دستگاه موتورسيکلت در محور فرعي"طايقان" به صورت رخ به رخ با يکديگر برخورد که در نتيجه اين حادثه هر دو راکب موتورسيکلت‌ها در دم فوت و سرنشين يکي از موتورسيکلت‌ها مصدوم و توسط اوژانس براي مداوا به بيمارستان منتقل شد.

رئيس پليس راه استان علت اصلي اين حادثه را نقص در سيستم روشنايي يکي از موتورسيکلت‌ها و همچنين نداشتن کلاه ايمني راکبان هر دو موتورسيکلت عنوان کرد.

جمشيدي راد با اعلام وقوع يک فقره تصادف ديگر في مابين يک دستگاه سواري پژو 405 با يک دستگاه خودروي پيکان در کيلومتر 53 اتوبان قم - تهران افزود: در اين حادثه سرنشين سواري پژو که در صندلي عقب نشسته بود به علت نبستن کمربند ايمني به سمت جلو پرتاپ و پس از برخورد با شيشه جلو در دم جان مي‌سپارد.

رئيس پليس راه قم، علت اصلي اين حادثه را نيز عدم توجه به جلو راننده سواري پژو ناشي از خستگي و خواب آلودگي و نبستن کمربند ايمني عنوان و به رانندگان توصيه کرد: با توجه به شروع تعطيلات تابستانه و آغاز مسافرت‌ها، از عجله و شتاب در رانندگي پرهيز و جان خود و ديگران را به خطر نياندازند و با آرامش و رعايت قوانين و مقررات رانندگي از وقوع حوادث ناگوار پيشگيري کرده و سفري ايمن را براي خود و ديگران مهيا سازند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: