جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 شهريور 1394     
به روز رسانی مسیرهای اتوبوسی در جنوب تگزاس

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، کالج جنوب تگزاس (South Texas) از به روز رسانی مسیرهای اتوبوسی JagExpress در ایالت های هیدالگو و استار با همکاری متروی شهری (Valley Metro) از 17 اوت 2015 خبر داده است.

مسیرهای اتوبوسی JagExpress هر پنج محوطه این کالج را به یک دیگر متصل کرده و خدماتی همچون وای فای رایگان داشته و استفاده از آن ها برای تمام دانشجویان، اساتید و کارکنان این کالج با ارائه کارت شناسایی رایگان است.

Wanda Garza، معاون موقت مدیریت امور دانشجویی و ثبت نام کالج جنوب تگزاس گفت: "ما می خواستیم مطمئن شویم که قبل از آغاز کلاس ها در 24 اوت، تمام دانشجویان دسترسی به حمل و نقل عمومی برای رسیدن به کالج را دارند. حدود یک سال است که JagExpress آغاز به فعالیت کرده و تاثیر آن بر راه های حمل و نقل و زندگی دانشجویان به خوبی مشهود است."

یکی از به روز رسانی های قابل توجه در مسیرهای اتوبوسی JagExpress تاثیری مثبت در ایالت استار خواهد داشت که خط Green آن توسعه یافته و مسیری به Roma نیز دارد.

به روز رسانی در خط Yellow پاسخی به نیازها و درخواست های دانشجویان برای زمان حمل و نقل سریع تر بین محوطه های کالج بوده است. اکنون دانشجویان تنها 20 دقیقه زمان لازم دارند تا با اتوبوس های JagExpress بین محوطه های گردو، تکنولوژی، پرستاری و بهداشت این کالج رفت و آمد کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: