جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 شهريور 1394     
کمیسیون شهرسازی شورای شهر جرایم قطع درختان را کاهش داده است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری انتخابات سازمان نظام مهندسی استان تهران گفت: قرار بود تا پیش از برگزاری این انتخابات موضوعات مربوط به شرح وظایف مجریان و مهندسان ناظر به همراه مجریان پروژه تعیین تکلیف شود؛ اما با برگزاری این انتخابات تصمیم گیری‌ها در این خصوص به تاخیر می‌افتد.

محمد سالاری در جریان یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه زیر ساخت‌های ساخت و ساز در شهر تهران باید هرچه سریعتر تغییر کند تا ایمنی در این شهر بیش از پیش تامین شود، افزود: با توجه به انتخابات سازمان نظام مهندسی استان تهران و بروز وقفه در کار نظام مهندسی پیشنهاد می‌دهم در شورای شهر کمیسیون تلفیقی ایجاد شود تا وضعیت انتخاب مجریان پروژه‌های ساخت و ساز مشخص شود.

وی با اشاره به اینکه فضای ساز و ساز و انتخاب مجریان ذیصلاح بیش از هر زمان دیگری به توجه ویژه نیاز دارد افزود: همانطور که تشکیل کمیسیون سلامت امروز موجب پیشبرد اهداف در زمینه سلامت و محیط زیست شده است بی تردید تشکیل کمیسیون تلفیق نیز موجب پیشبرد اهداف در حوزه شهرسازی و معماری خواهد بود.

وی در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: ایجاد جنجال‌های رسانه‌ای توسط صدا و سیما پسندیده نیست به طوری که در روزهای اخیر شاهد بودیم صدا و سیما کمیسیون شهرسازی شورای شهر را متهم به کاهش جرایم قطع درختان کرده است، این در حالی است که در نقطه مقابل، کمیسیون شهرسازی با پیگیری‌های مدون جرایم قطع درختان را کاهش داده است.

وی همچنین از همکاری شهرداری مناطق در جهت پیشبرد اهداف در زمینه کاهش قطع درختان تقدیر کرد و افزود: صدا و سیما از ایجاد جنجال‌های رسانه‌ای چه هدفی را دنبال می‌کند. آن هم در شرایطی که این جنجال‌ها تنها شهروندان را متضرر می‌کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: