جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 3 شهريور 1394     
اعتبار لازم برای معارضان بزرگراه شهید شوشتری تامین نشده است

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، نایب رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تامین نشدن 79 میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت معارضان بزرگراه شهید شوشتری گفت: برای ساخت بزرگراه شهید رستگار و شهید شوشتری مبالغی به مالکان در مسیر پرداخت شده اما به دلیل عدم تخصیص اعتبار هنوز تسویه حساب با مالکان توسط شهرداری انجام نشده است.

عباس جدیدی در جریان یکصد و هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران در دوره چهارم، گفت: بودجه مورد نیاز برای اتمام بزرگراه شهید رستگار و شهید شوشتری تامین نشده و از 194 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز برای این پروژه‌ها فقط 79 میلیارد تومان به مردم پرداخت شده است.

جدیدی تاکید کرد: شهرداری نسبت به تخریب املاک شهروندان اقدام کرده اما هنوز با آنها تسویه حساب نکرده است.

نایب رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با تاکید بر لزوم پرداخت مطالبات شهرداری از سوی دولت گفت: دولت در بحث ساخت مترو و نوسازی بافت‌های فرسوده باید مبالغی را به شهرداری تهران بپردازد اما این پول هنوز پرداخت نشده است.

وی در ادامه صحبت‌های خود با ارائه تذکر دیگری در خصوص تعریض پروژه پل سه راه سیمان در بزرگراه امام رضا (ع) گفت: به دلیل تامین نشدن چهار میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه اکنون شاهد نیمه تمام ماندن این پروژه هستیم که برای ساکنین معضل ترافیکی شدیدی در جنوب شرقی تهران ایجاد کرده است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: