جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
برگزاری جشنواره مسابقه سوره یاسین

به گزارش روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 16، جواد میرزاقلی شهردار منطقه 16 ضمن اعلام این خبر گفت:  جشنواره-مسابقه عظمت سوره مبارکه یاسین با هفت موضوع در رابطه با شناخت عظمت و شگفتی های سوره مبارکه یاسین برگزار خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه کلید طلایی رسیدن به آرامش، یاد خداوند متعال و انس گرفتن با کلام نورانی خوداوند است، اظهار داشت: 84 حدیث روایت شده از اهل بیت (ع) در باره اهمیت و ضرورت شناخت مفاهیم و یادگیری سوره مبارکه یاسین در کتب روایات، نقل شده است.
 
شهردار منطقه 16 گفت: پیامبر اکرم(ص) در حدیثی در باره یادگیری این سوره می‌فرمایند« به خدا سوگند دوست داشتم سوره یاسین در قلب هریک از افراد امت من جای گیرد».
 
میرزاقلی با بیان اینکه شرکت برای عموم شهروندان منطقه 16 در این مسابقه آزاد است، افزود: این جشنواره- مسابقه در هفت محور، تحت عنوان «هفت دقیقه تا آرامش» برگزار خواهد شد که شامل محورهای موضوعی تاثیر سوره یس در تحقق آرزو های معنوی و مادی، آرزوی پیامبر گرامی اسلام در مداومت مردم برای تلاوت این سوره، شگفتی های مفاهیم این سوره در سیر آفاق و انفس، جاذبه های این سوره در قلب آدمی، جایگاه این سوره در 84 حدیثی که در مورد سوره یس روایت شده، وبلاگ نویسی و حفظ این سوره به زبانهای مختلف از جمله عربی، انگلیسی  و فارسی با حضور داوران بین المللی است.
 
شهردار منطقه 16 با تاکید بر اینکه به تعداد آیات سوره مبارکه یاسین، 83 جایزه به برگزیدگان این جشنواره اهدا خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهروندان علاقمند به شرکت در جشنواره- مسابقه عظمت سوره یاسین می توانند جهت ثبت نام و شرکت، به سایت اختصاصی www.yasin16.com  مراجعه کنند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: