جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
حمل و نقل رایگان برای کتاب خوان ها در رومانی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، به تازگی خبری از یک کمپین موفق برای ترویج کتاب خوانی در یک شهر رومانی منتشر شده است که در آن مسافران حمل و نقل عمومی شهری در صورت مطالعه کتاب در هر یک از وسایل حمل و نقل عمومی می توانند به رایگان از این خدمات استفاده کنند.

این شهر پس از دریافت عنوان پایتخت جوان اروپا در سال 2015 تصمیم گرفت مجموعه ای از برنامه ها را به مناسبت این موفقیت اجرا کند که ارائه این خدمات حمل و نقل رایگان یکی از آن ها است.

این طرح در ماه ژوئن به مدت یک هفته اجرا شد و بسیار مورد توجه شهروندان Cluj-Napoca قرار گرفت. این ایده به سرعت در فیس بوک منتشر شد و بسیاری از مردم در سنین مختلف در آن شرکت کردند.

کمپین "سفر با کتاب" ایده Victor Miron، یک مدافع محلی کتاب خوانی بوده است که برای اولین بار این ایده را در سال 2014 به شهردار شهر ارائه کرده بود. Miron امیدوار است این کمپین را به عنوان رویدادی معمولی انتشار دهد و دو برنامه سفر با کتاب دیگر در ذهن دارد.

یکی دیگر از نوآوری ها برای ترویج کتاب خوانی در این شهر استفاده از اتوبوس ها و تراموا برای نمایش نقل قول های الهام بخش نویسندگان کلاسیک و معاصر است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: