جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
تنها در یک ست خوب بازی کردیم

مهر: تیم ملی والیبال ایران در چهارمین مسابقه از سیزدهمین دوره رقابتهای والیبال جام واگنر در شهر تورون لهستان از ساعت ۲۲ یکشنبه به وقت تهران به مصاف لهستان رفت و در نهایت این مسابقه را با نتیجه ۳ بر یک به میزبان رقابتها واگذار کرد.

اسلوبودان کواچ سرمربی تیم ملی ایران سعید معروف، سیدمحمد موسوی، حسن صنوبر، امیر غفور، فرهاد قائمی و مجتبی میرزا جانپور به عنوان ترکیب آغاز کننده، را به زمین فرستاد و از همانند بازی گذشته از مهدی مرندی در زمان دریافت و عبدالرضا علیزاده برای توپ گیری استفاده کرد. آنتیگا هم در سوی دیگر میدان کوبیاک، گیژِگُش وُما ، پاوِل زاتُرسکی ، بارتُش کورک ، ماتئوش بیئِنیئِک ، رافال بوشِک و پیوتر نواکوفسکی را برای آغاز این مسابقه به زمین فرستاد.

در ابتدای ست اول این مسابقه، این شاگردان کواچ بودند که از حریف پیش افتادند ولی سرویس‌ های خوب لهستانی‌ها وقت استراحت اول را به سود آنها رقم زد و در ادامه نیز توانستند به تدریج فاصله خود را بیشتر کنند. این اختلاف امتیاز تا پوئن ۲۳ بر ۱۹ ادامه داشت تا بوبان درخواست وقت استراحت کرد. بعد از وقت استراحت بازیکنان ایران اختلاف را به حداقل رساندند تا آنتیگا در امتیاز ۲۳ بر ۲۲ در خواست وقت استراحت کند. پس از وقت استراحت لهستان توانست اختلاف خود را حفظ کند و این ست را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به اتمام رساند.

اما در ست دوم این ایرانی‌ها بودند که بازی را در دست گرفتند و با ارائه یک بازی منطقی و زدن سرویس‌های هدف‌دار به همراه دفاع روی تور خوب موفق شدند ۲۵ بر ۱۸ امتیاز این ست را از آن خود کنند. در ست سوم شاگردان انتیگا ۲۵ بر ۱۵ پیروز شدند و در ادامه در ست چهارم بازی نیز این لهستانی ها بودند که موفق شدند ۲۵ بر ۲۰ پیروز شوند تا با نتیجه ۳ بر یک امتیاز این مسابقه را از آن خود کنند.

کواچ در این دیدار از اواسط ست سوم سامان فائزی را به جای سیدمحمد موسوی و جواد معنوی‌نژاد را به جای میلاد عبادی‌پور به میدان آورد. در این دیدار که مقابل ۶۳۰۰ تماشاگر پر شور لسهتانی برگزار شد، شهرام محمودی امتیاز آورترین بازیکن ایران شد.

همچنین میروسلاو پرزدپلسکی رئیس پیشین فدراسیون والیبال لهستان که چندی پیش اخباری درمورد فساد مالی وی مطرح شده بود و لوزانو مربی باسابقه والیبال دنیا از مهمانان ویژه این مسابقه بودند.

کواچ: تنها در یک ست خوب بازی کردیم
اسلوبودان کواچ بعد از شکست شاگردانش در دومین دیدار ایران در جام واگنر لهستان در نشست خبری افزود: امروز با یکی از بهترین تیم‌های دنیا روبرو شدیم. در مسابقه و برابر لهستان قهرمان جهان تنها در یک ست خوب بازی کردیم و نتیجه گرفتیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه تیم ایران امروز یک ست را خوب بازی کرد و پیروز شد، گفت: در ست‌های دیگر، بازی دلچسب نبود و زمینه را برای برد حریف فراهم کردیم. البته در بازی مقابل ژاپن روی برخی از نقاط ضعف تیم متمرکز می‌شوم و فردا بهتر بازی خواهیم کرد تا شرایط مناسبی را در جام جهانی برای خود رقم بزنیم.

معروف: حرفی برای گفتن نداشتیم

سعید معروف بعد از دومین شکست تیم ملی والیبال ایران در جام واگنر لهستان در نشست خبری اظهار کرد: مثل مسابقه روز گذشته شرایط بدی را متحمل شدیم. تیم ایران حرفی برای گفتن در زمین نداشت. بازی امروز برایمان دشوار شد.

سرگروه تیم ملی والیبال ایران افزود: خب به هر حال لهستان قهرمان جهان است، اما نمی‌دانم مشکل تیم ایران در حال حاضر چیست؟ هر چه که هست بدتر از این نمی‌شد.

سیزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان از روز شنبه در شهر تورون این کشور آغاز شده است و تیم ملی والیبال ایران امشب (دوشنبه) در سومین و آخرین مسابقه خود در این رقابتها به مصاف ژاپن قهرمان آسیا می‌روند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: