جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 شهريور 1394     
استقراراستاندارد بین المللی مدیریت محیط زیست برای نخستین بار در اتوبوسرانی تهران

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شرداری نیوز،شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران برای نخستین بار موفق به استقرار نظام بین المللی مدیریت محیط زیست از سوی شرکت SGS سویس گردید.

علی محمد شاعری رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به این مطلب افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران پس از ارزیابی و پایش در 18 فرایند محیط زیستی از جمله رعایت استانداردهای لازم در کارواشها،مدیریت پسماند، معاینه فنی اتوبوس ها، اندازه‌گیری و تعیین میزان آلودگی صوتی، رعایت استاندردهای آلودگی هوا، توسعه سرانه فضای سبز سامانه‌ها، کاهش زمان روشن ماندن اتوبوسها در هنگام توقف اتوبوس ها، موفق به اخذ این گواهینامه شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اخذ این استاندارد نه تنها موجب بهبود شاخص های محیط زیستی فعالیتهای این شرکت می شود بلکه شاخص های زیست محیطی شهر تهران را نیز ارتقاء می دهد.

شاعری با اشاره به اینکه شاخصهای مورد نظر بر اساس استانداردهای روز دنیا مورد پایش و ارزیابی ادواری قرار می گیردافزود: این شرکت ملزم استنسبت به ارتقاء مستمر شاخص های زیست محیطی خود در طول سال اقدام های لازم را انجام دهد.

شاعری از همکاری مطلوبشرکت واحد اتوبوسراتی در زمینه استقرار نظام مدیریت محیط زیست تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیداری نمود با مسئولیت شناسی، وجدان کاری و تعهد به رفتارهای زیست محیطی بتوانیم در جهت کاهش آلاینده های محیط زیست شهر تهران گامی موثر برداریم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: