جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 مرداد 1394     
تست اتوبوس های هیدروژنی در کالیفرنیا

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، New Flyer در آمریکا که یکی از شعب New Flyer Industries است اعلام کرده که کمیسیون انرژی کالیفرنیا (CEC) بودجه ای 2.1 میلیون دلاری برای یک پروژه معرفی پیشرفته اتوبوس های حمل و نقل برقی با سوخت سلولی CelerityPlus هیدروژن را تایید کرده است.

در ماه آوریل 2015 اطلاعیه جایزه پیشنهاد این طرح منتشر شد.

هدف از برنامه تکنولوژی خودرو و سوخت تجدیدپذیر و جایگزین تایید شده توسط CEC، تشویق به معرفی تکنولوژی های پیشرفته و کمک به ساخت خودروهای تجاری با آلایندگی کم تر گازهای گلخانه ای، جایگزینی تقاضا برای سوخت های نفتی، تحریک توسعه اقتصادی و ارتقای پذیرش در بازار است که باعث تولید تجاری خواهد شد.

اتوبوس های سوخت سلولی هیدروژنی مانند اتوبوس های برقی- باطری New Flyer Xcelsior با آلایندگی صفر دارای موتور الکتریکی زیمنس ELFA® برای تامین نیروی محرکه خواهند بود. سلول های سوختی این اتوبوس ها به جای ذخیره برق تولید شده از منبع انرژی در باطری ها، از گاز هیدروژن و هوا برای تامین مستقیم نیروی برق اتوبوس استفاده می کنند. اتوبوس سوخت سلولی New Flyer Xcelsior بدون هیچ لوله اگزوز و تولید صرفا آب در نتیجه احتراق سوخت می تواند کمک زیادی به کاهش آلودگی هوا کند.

اتوبوس های هیدروژنی دارای طیف حرکتی بیش تری در مقایسه با اتوبوس های برقی هستند و پرشدن مخزن سوخت هیدروژن آن ها نیز سریع تر از شارژ باطری های اتوبوس های برقی خواهد بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: