جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 31 مرداد 1394     
تکمیل 95 درصد از زیرساخت های پایتخت تا سال 97

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران شهرداری تهران گفت: تا سه سال آینده 95 درصد از زیرساخت های شهر تهران تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

معاون شهردار تهران با اشاره به تدوین اولین طرح جامع و تفصیلی شهر تهران در سال 1349 اظهارکرد: طرح جامع و تفصیلی شهر تهران قدمتی نیم قرنه دارد که اولین آن توسط فرمان فرمایان تدوین شد.

وی با بیان اینکه بعداز طرح جامع فرمان فرمایان، دو طرح جامع و تفصیلی برای شهر تهران تدوین شد، بیان کرد: اکنون سومین طرح جامع و تفصیلی در پایتخت در حال اجراست. مهمتر اینکه زیرساخت هایی که برای شهر تهران در طرح جامع و تفصیلی  در نظر گرفته شده در نیم قرن اخیر، توسط مدیریت شهری تهران در یک دهه اخیر ساخته شده است.

علیرضا جاوید، یادآور شد: 43 درصد از فعالیت های عمرانی شهر تهران در یک دهه اخیر ساخته شده است که با احتساب این درصد می توان گفت که 90 درصد از زیرساخت های شهر تهران اجرا و به بهره برداری رسیده است و 10 درصد باقی مانده تا سه سال آینده تکمیل خواهد شد.

وی تاکید کرد: طبق پیش بینی های انجام شده تا سه سال آینده 95 درصد از زیرساخت ها ایجاد و یا زیرساخت های مکملی شهری در تهران ایجاد خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: