جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 28 مرداد 1394     
بازدید قائم مقام شهردار از پروژه های عمرانی شرق تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، بعد از ظهر روز سه شنبه بیست و هفتم مردادماه سال 1394 دکتر عیسی شریفی قائم مقام شهردار به اتفاق جمعی از مدیران ارشد شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران، از پروژه های عمرانی شمال شرق پایتخت بازدید به عمل آوردند.

طی این بازدید که به اتفاق مهندس علیرضا جاوید معاون فنی و عمرانی شهرداری، دکتر رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی، مهندس علی امام مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران، مهندس حمیدرضا حیدریان مدیرکل املاک و مستغلات، مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک و منصور باقرصاد قائم مقام معاونت خدمات شهری شهرداری تهران و همچنین جمعی از دست اندرکاران طرح های مربوطه انجام شد، پروژه های احداث زیرگذر تقاطع بزرگراه شهید بابایی با بزرگراه شهید باقری و تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی مورد پیمایش میدانی قرار گرفت.

در نشست برگزار شده پس از پایان این بازدید، قائم مقام شهردار تهران ضمن تاکید بر تسریع عملیات اجرایی پروژه های یاد شده، بهره برداری از این تقاطع های غیرهمسطح را عامل تحولی مهم و تاثیرگذار در جریان ترافیک شمال شرق پایتخت دانست و با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه عملیات اجرایی پل های شرقی- غربی تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی، یادآور شد: بهره برداری از این پل ها، بخش عمده ای از مشکلات ترافیکی موجود در مسیر بزرگراه ارتش را برطرف خواهد کرد.

براساس گزارش ارائه شده در این نشست پل های شرق به غرب و غرب به شرق تقاطع بزرگراه ارتش با بزرگراه شهید صیاد شیرازی که با افزایش تراز بزرگراه ارتش در محل این تقاطع، امکان امتداد یافتن بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت شمال را فراهم می کنند ظرف ماه های آینده قابلیت بهره برداری خواهند داشت.

گفتنی است پروژه تقاطع های غیرهمسطح بزرگراه ارتش با بزرگراه های امام علی(ع) و شهید صیاد شیرازی، شامل 7 دستگاه پل اصلی و رمپ جهتی و 3 دستگاه پل دوربرگردان غیرهمسطح است و با بهره برداری از آنها مجموعه ای از گره های ترافیکی شمال شرق پایتخت برطرف و ترافیک آن روان خواهد شد. خروج بزرگراه شهید صیاد شیرازی از بن بست موجود و فراهم شدن امکان احداث مسير خطوط اتوبوس هاي تندرو در بزرگراه ارتش از ديگر ويژگي هاي این پروژه مي باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: