جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 ارديبهشت 1402     
عضو شورای شهر تهران خبر داد
اختصاص ۱۱۹پروژه توسعه محله‌ای به شهر ری

 به گزارش گروه پارلمان شهری تهرانی نیوز، یک عضو شورای اسلامی شهر تهران از اختصاص ۱۱۹ پروژه توسعه محله‌ای با اعتبار ۳۷۶ میلیارد تومان به شهر ری خبر داد.

 احمد صادقی در یکصد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در ارائه گزارشی در خصوص منطقه ۲۰، گفت: مقرر شده در سال جاری نتایج موضوعات مربوط به محلات شهر تهران در سال گذشته را پیگیری و نظارت کنیم. این فرآیند با در نظر گرفتن مشکلاتی که خود اهالی محلات مطرح می‌کنند و نیازسنجی محلات، برنامه ریزی و پروژه‌های جدیدی در قالب آن تعریف می‌شود.
 
وی افزود: ۱۷۴۸ پروژه در محلات تهران در سال گذشته به تصویب شورای شهر تهران رسیده که از این تعداد ۴۳۲ پروژه غیر مستمر و مابقی مستمر است.
 
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: با توجه به زائرین حضرت عبدالعظیم حسنی طرح رصد دوم را از شهر ری آغاز کردیم و با توجه به اینکه بیشترین پروژه‌های توسعه محله‌ای با ۱۱۹ پروژه و اعتبار ۳۷۶ میلیارد تومان در شهر ری وجود دارد طرح رصد دوم از این منطقه آغاز شد.
 
صادقی تاکید کرد: ۸۷ درصد این پروژه‌ها پیشرفت فیزیکی داشته که رتبه ۱۲ در بین مناطق را به منطقه ۲۰ اختصاص داده است. البته با توجه به تاریخی بودن محدوده شهر ری انجام تعدادی از پروژه‌ها باید با کسب نظر مراجع تاریخی انجام می‌شده که همین موضوع باعث شده رتبه این منطقه به ۱۲ برسد.
 
وی ادامه داد: یکی از مشکلات شهر ری موضوع ترافیک است که با توجه به کم عرض بودن معابر لزوم بحث اجرای پروژه‌های ترافیکی را مطرح می‌کند. همچنین پیاده راه حرم تا حرم یعنی حرم امامزاده عبدالله تا حرم حضرت عبدالعظیم حسنی باید تکمیل می‌شد که پیگیری این موضوع نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از سوی دیگر با توجه به اینکه شهر ری را با سبزی کاری آن می‌شناسند در حال حاضر دسترسی راحت‌تری برای زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی و شهروندان شهر ری به باغات سبزی ایجاد شده است.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: