جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
طرح ایجاد جایگاه های سوخت در دو دوره قبل مطرح شده است

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر گفت: طرح الزام شهرداری تهران به ایجاد و تسهیل جایگاه های کوچک سوخت رسانی در تهران از دستور به دلیل رسیدگی و تصویب آن در سال های 84 و 88 خارج شود و به مصوبه تصویب شده شورا که شهرداری را ملزم به ارائه برنامه های مطالعاتی و آیین نامه ضوابط خود کرد، پرداخته شود.

معصومه آباد در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: در حال حاضر تعداد جایگاه های عرضه بنزین در تهران حدود ۱۷۰ تا ۱۸۰جایگاه است که نسبت به آمار سالانه شماره گذاری ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو در تهران  دلیل روشنی برای توسعه آن است.

وی با اشاره به اینکه 40 دقیقه این طرح مورد بحث قرار گرفته است، اظهار کرد: سال 84  این طرح با همین متن و بندهایی که در حال حاضر عنوان شده است همانند جانمایی، اولویت بندی شهرسازی، ایمنی و زیست محیطی، مشارکت سرمایه گذار، مدل های سوخت گیری، تک تلمبه، بخش خصوصی، مشارکت سرمایه گذار و غیره با همین مضامین و البته بسیار مفصل تر و با موارد اصلاحی مطرح شده است.

رییس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورا با بیان این مطلب که این طرح چند بار در دو دوره گذشته عنوان و بررسی و تصویب شده است، خاطرنشان کرد: این موضوع تحت عنوان ستاد توسعه و ساماندهی جایگاه های سوخت رسانی در شهر سال 88 جامع تر از سال 84 و حتی با یک صفحه اضافه تر مطرح شده است.

آباد اضافه کرد: جالب این است در شورای دوم، شهرداری موظف می شود که ظرف مدت 6 ماه از تاریخ ابلاغ این مصوبه جهت بررسی و تصویب برنامه های مطالعاتی و آیین نامه ضوابط خود را ارائه دهد.

وی با تاکید بر اینکه طرح این موضوع برای بار سوم متعجبم کرد، ادامه داد: این طرح را برای بار سوم مطرح می کنیم تا موارد زیست محیطی و غیره را اصلاح کنیم در صورتی که در دو دوره گذشته به این موضوع به طور مفصل پرداخته شده است.

آباد در پایان افزود: تقاضا دارم این طرح را از دستور خارج کرده و به همان مصوبه سال 84 یا 88 که شورا تصویب کرد که شهرداری برنامه های مطالعاتی و آیین نامه ضوابط خود را ارائه دهد، پرداخته شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: