جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
راهور از پارکینگ های شهرداری استفاده کند

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، رییس کمیته عمران شورای شهر گفت: متاسفانه طبق اطلاعات به دست آمده اموال برخی از خودروهایی که ازسوی پلیس راهور به پارکینگ های خصوصی انتقال داده می شوند مورد سرقت قرار می گیرد.

احمد سرخو در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه شورا ضمن تبریک دهه کرامت گفت: متاسفانه اخیرا موضوعی پیش آمده که به شهرداری تهران مربوط نیست اما چون حساسیت ویژه ای برای شهروندان دارد باید مورد بررسی قرار گیرد .

وی افزود: پارکینگ های خصوصی ای در تهران وجود دارد که پلیس راهور خودروهایی که بنا بر احکام قضایی باید به طور موقت به آنجا هدایت شود تا مدتی در پارکینگ بمانند را به آنجا منتقل می کند.

سرخو با بیان اینکه متاسفانه به دلیل عدم دقت کافی در انتخاب پارکینگ ها و مسوولان آنها اخیرا مشاهده شده که اموال برخی ازخودروها به سرقت رفته است، عنوان کرد: یک نفر از کارکنان پلیس راهور به دلیل خیانت در امانت به مراجع قضایی معرفی شده است و درحال حاضر به قید ضمانت آزاد است .

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با انتقاد از عملکرد پلیس راهور در راهنمایی شهروندان گفت: پلیس راهور به جای اینکه مردم  راراهنمایی و کمک کند تا بر اثر صورت جلسه به انها رسیدگی شود به شهروندان گفته علیه مسوول پارکینگ شکایت کنید.

سرخو افزود: علاوه بر این شهروندان در زمان خروج خودرو از پارکینگ با صورت حساب های بالا مثل 4 یا 5 میلیون مواجه شده اند.

وی با بیان اینکه این اتفاقات تا حدی ناشی از بی مسوولیتی است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد ما این است که پارکینگ های عمومی و پارکنیگ های شهرداری برای نگهداری خودروها تعیین شود تا خیال مردم راحت شود .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: