جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
تکمیل فاز اول ساخت ایستگاه های شارژ خودروها در دوبی

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، فاز اول ساخت 16 ایستگاه شارژ خودرو در طرح پیشگامانه شارژر سبز سازمان نیرو و آب دوبی (DEWA) به پایان رسیده است.

84 ایستگاه شارژ دیگر این طرح تا پایان سال 2015 ساخته خواهند شد. DEWA در حال ساخت سه نوع ایستگاه شارژ خودروی برقی شامل ایستگاه شارژ سریع، ایستگاه شارژ معمولی و ایستگاه شارژ خانگی است.

در ایستگاه شارژ سریع بین 20 تا 40 دقیقه زمان لازم است تا خودرو شارژ شود. این شارژرها در پمپ بنزین ها و بزرگراه ها نصب خواهند شد. خودرو در ایستگاه های شارژ معمولی بین 2 تا 4 ساعت شارژ می شود. این شارژرها در مراکز خرید، پارک ها، دفاتر و غیره نصب خواهند شد. با شارژرهای خانگی نیز هر خودرو بین 6 تا 8 ساعت شارژ می شود.

سعید محمد الطایر، مدیرعامل DEWA گفت: "طرح پیشگامانه شارژرهای سبز به تدریج باعث عرضه خودروهای برقی در دوبی خواهد شد که در این صورت استفاده از منابع انرژی افزایش یافته و میزان آلایندگی کربن کاهش خواهد یافت."

اکنون DEWA در حال بسترسازی برای همکاری با تولیدکنندگان، فرودگاه ها، شهرداری دوبی، مراکز خرید، پمپ بنزین ها، سازمان حمل و نقل و راه، هتل ها و دیگر مراکز است.

هر یک از این ایستگاه ها می تواند در آن واحد دو خودرو را شارژ کند. شارژرهای نصب شده در پمپ بنزین ها و دیگر مراکز عمومی به صورت شبانه روز فعال خواهند بود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: