جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
توافقات اخیر بهانه افزایش قیمت خودرو را گرفت

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم سرمایه گذاری خارجی برای حضور در بازار ایران گفت: خودروسازان داخلی باید به دنبال همکاری مشترک و انتخاب شریک تجاری ای باشند که قائل به دو سود طرفه باشد و قطعاً خودروسازی که صرفاً به دنبال فروش محصولات خود در ایران است، شریک تجاری خوبی برای کشورمان نخواهد بود.

 سید هادی حسینی افزود: خودروسازان داخلی باید از فرصتی که به واسطه توافقات اخیر و رفع تحریم ها به وجود آمده، برای تقویت تولیدات خود حداکثر استفاده را ببرند.

وی با اشاره به این که مشکل امروز خودروسازان و بازار خودرو، مسأله گردش نقدینگی است، اظهار کرد: این مشکل با بهبود روابط تا حدود زیادی برطرف خواهد شد و طبعاً این جریان، تأثیر مناسبی بر تقویت خودروسازی داخلی و رونق بازار خودرو بر جای می گذارد و در نهایت به نفع مصرف کنندگان تمام خواهد شد.

حسینی با بیان این که همکاری های بین المللی بر خروج صنعت خودرو از انحصار موجود مؤثر خواهد بود، تصریح کرد:  با آغاز همکاری های مشترک و حضور خودروسازان معتبر جهان در ایران، ضمن رفع انحصار در تولید و ایجاد فضای رقابتی در صنعت خودرو از طریق سرمایه گذاری در این صنعت، فرصت های جدید شغلی نیز فراهم خواهد شد.

وی با اعلام این که همکاری های مشترک تجاری باید با خودروسازانی صورت گیرد که به عهد و پیمان خود با کشورمان وفادار باشند، تأکید کرد: تنها در این صورت است که می توانیم شاهد تحول در صنعت خودرو باشیم.

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر لزوم انتخاب شرکایی که به لحاظ دانش فنی در سطحی باشند که با انتقال تکنولوژی به ایران، باعث رشد صنعت خودرو شوند، خاطرنشان کرد: با توافقات اخیر و آغاز همکاری های جدید با خودروسازان خارجی، بهانه افزایش قیمت از خودروسازان داخلی گرفته می شود و این جریان منجر به کاهش قیمت خودرو خواهد شد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: