جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 27 مرداد 1394     
نقش موثر و سازنده نمایشگاه خودرو مشهد در توسعه صنعت خودرو و قطعه سازی کشور

به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر شهرداری نیوز،نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری پانزدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات در مشهد گفت : برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات فرصت مناسبی را جهت ارائه آخرین توانمندی های صنعت خودرو فراهم می نماید.

سید هاشم بنی هاشمی در این گفتگو افزود : اصولا نمایشگاههای خودرو محل مناسبی جهت ارتباط بهتر متقاضیان و شرکتهای خودروساز است تا ضمن معرفی بهتر تولیدات خود ، مصرف کنندگان بیشتری را در این راستا جذب نمایند.

وی تصریح کرد : خراسان رضوی به عنوان قطب قطعه سازی کشور و وجود کارخانجات متعدد قطعه سازی ، قطعا می تواند همزمان با برگزاری این نمایشگاه تاثیر مناسبی در توسعه و رشد صنعت خودرو و قطعه سازی کشور داشته باشد.

وی اظهار داشت : هم اکنون مشهد به دلیل فعالیت قطعه سازان بزرگ و ارائه قطعات سفارشی به سراسر کشور تبدیل به قطبی قطعه سازی در کشور شده است.

عضو کمیسیون انرژی  مجلس شورای اسلامی گفت : برگزاری نمایشگاه خودرو و قطعات فرصت مناسبی را برای ارائه خدمات ویژه به بازدیدکنندگان فراهم می نماید و مسلما قطعا بخش زیادی از خدماتی که  توسط شرکتها و تولیدکنندگان ارائه می شود به شرکتها باز خواهد گشت.

بنی هاشمی تصریح کرد : نمایشگاه خودرو همچنین این فرصت را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که خودرو مورد نظر را با شرایط و قیمت و کیفیت مناسب تری خریداری نمایند.

وی گفت : ضمن اینکه نمایشگاههای خودرو به دلیل حضور شرکتهای متعدد خودروساز زمینه رقابت پذیری جدی تری را برای شرکتها فراهم می نماید از این رو می تواند در پیشبرد صنعت خودرو و قطعه سازی کشور نقش موثر و سازنده ای داشته باشد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: