جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مرداد 1394     
زيرساخت هاي خط سفيد تا اواسط شهريور تکميل مي شود

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز،با هدف نظم دهي به عبور و مرور شهروندان و روان سازي جريان ترافيک ، گام اول اجراي پروژه خط سفيد با آماده سازي زيرساخت هاي پروژه تا اواسط شهريور ماه به اتمام مي رسد .

مهندس عبدالمطلب توجهي معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري اين منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : براي اجراي طرح پروژه خط سفيد تکميل زيرساخت هاي طرح با همکاري معاونت فني و عمراني و پس از آن فرهنگ سازي و آموزش شهروندان با همکاري معاونت فرهنگي اجتماعي در حال انجام است که با آشنايي و توجيه شهروندان، در گام نهايي پليس راهور اقدام به اعمال قانون خواهد کرد.

وي افزود: در حال حاضر گام اول اين پروژه در 3 فاز در حال اجراست که 2 محور بلوار دانشجو و خيابان ولنجک به عنوان پايلوت طرح انتخاب شدند و بعد از آن معابر شرياني درجه 1 و 2 به طول 17 کيلومتر در دستور کار قرار گرفت که اقدامات مربوط به آن 96 درصد پيشرفت داشته و در واقع تمام شده است.

توجهي تصريح کرد: مرحله سوم آماده سازي معابر جمع و پخش کننده است که 118 معبر به طول 88 کيلومتر معرفي شده و مطالعات و طراحي آنها در حال انجام است و اجراي آن نيز از سوي پيمانکاران و کارشناسان در حال اجراست که مطالعات 50 درصد معابر انجام شده است.

معاون شهردار منطقه يک تصريح کرد: تا اواسط شهريور ماه زيرساخت ها آماده مي شود که همزمان با آن با همکاري معاونت اجتماعي فعاليت هاي آموزشي در حال اجراست




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: