جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 26 مرداد 1394     
افزایش ایمنی تراموای برقی در سان فرانسیسکو

به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، شهردار Ed Lee، سازمان حمل و نقل شهری سان فرانسیسکو و اداره پلیس سان فرانسیسکو از اقداماتی برای کمک به ایمنی راهبران تراموای برقی قدیمی این شهر خبر داده اند.

شهردار Ed Lee گفت: "مهم ترین اولویت ما امنیت هادیان و راهبران تراموای برقی شهر در هنگام انجام وظیفه شان است. سیستم تراموای برقی قدیمی شهر ما بیش از یک قرن سابقه دارد و گاهی اوقات کارکنان ما مجبور می شوند برای امنیت دیگران خود را به خظر بیاندازند. ما با متذکر شدن به رانندگان برای توقف در پشت تراموای برقی، توقف در هنگام سوار و پیاده شدن راهبران و آگاه بودن نسبت به محیط اطرافشان، اقداماتی فوری برای ایمنی کارکنان خود انجام داده ایم. رانندگی ایمن زندگی افراد را نجات داده و همه را در امنیت قرار می دهد."

طی چهار ماه اخیر تصادفات جدی در آسیب دیدن دو راهبر تراموا نقش داشته اند. این اقدامات جدید نتیجه مذاکرات با شهردار Ed Lee، اتحادیه کارگران حمل و نقل، SFPD و SFMTA برای در نظر گرفتن آگاهی و اجرای بهتر قوانین است.

این شهر در سال 2014 سیاست Vision Zero را انتخاب کرد که منجر به از بین رفتن مرگ و میر ناشی از تصادفات تا سال 2024 خواهد شد. این رویکرد شامل ساخت خیابان های بهتر و امن تر، آگاه سازی مردم در مورد امنیت ترافیکی، اجرای قوانین ترافیکی و انتخاب تغییرات سیاستی که به حفظ زندگی افراد کمک می کند.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: