جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 مرداد 1394     
استانداردسازی طرح‌های محیط زیستی شهری

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز،رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران گفت: پروژه‌های عمرانی در غرب تهران منطبق با استانداردهای زیست محیطی اجرا می‌شود.

استانداردسازی طرح‌های محیط زیستی شهریمحمد شاعری رئیس ستاد محیط زیست و توسعه پایدار شهر تهران ‌ اظهار کرد: در حال حاضر 25 درصد از سطح منطقه 5 تحت پوشش شبکه جمع آوری فاضلاب شهری قرار دارد که این تهدید زیست محیطی را موجب می شود و تلاش جدی شرکت آب و فاضلاب را برای تسریع اجرای طرح شبکه جمع آوری فاضلاب شهری می‌طلبد.

وی افزود: براساس ارزیابی صورت گرفته، عملکرد محیط زیست منطقه و مجموعه شهرداری عالی ارزیابی شد و این روند در 4 ماهه اخیر سیر صعودی داشته چرا که در خرداد ماه رتبه نخست را کسب کرد.

شاعری با اشاره به اقدامات اجرایی منطقه در کنترل سفید بالک درختان  را مثبت و ارزشمند دانست و گفت: براساس اطلاعات ثبت شده در تابلوی اطلاع‌‌رسانی کیفیت هوا در یک دوره زمانی 113 روزه، خوشبختانه منطقه 5 ، 103 روز از هوای سالم برخوردار بود که با اقدامات اجرایی در حوزه توسعه فضای سبز و مدیریت ترافیک صورت گرفته روند کاهش آلودگی هوا را نسبت به سال‌های گذشته شاهد هستیم.

وی گفت: مجموعه کوهسار از ظرفیت‌هایی است که با کاشت گونه‌های بومی متناسب با شرایط ارتفاع می تواند به فرصت ارزشمند زیست محیطی تبدیل شود.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: