جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 25 مرداد 1394     
واکنش ناجا به فروش مانتوهای شیشه ای

مهر: سردار منتظرالمهدی در ادامه سومین نشست خبری خود با خبرنگاران، در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره خرید و فروش مانتوهای بدن نما و موسوم به حریر شیشه ای در برخی از مانتو فروشی های مرکز شهر گفت: مانتوفروشی ها حق فروش چنین مانتوهایی را ندارند .

وی افزود: برخورد با فروشندگان متخلفی که از ابتدای هفته گذشته تا دیروز مبادرت به فروش این قبیل مانتوها می کردند آغاز شده است تا جایی که دیروز دو واحد متخلف در محدوده مرکز شهر با حضور ماموران پلیس پلمپ شد.

منتظرالمهدی با اعلام اینکه این مسائل تحت نظر اتحادیه مربوطه و بنا به درخواست صنف مربوطه و اخذ مجوزهای قضایی انجام می شود، افزود: در برخورد با فروشندگان لباس های بدن نما، نیروی انتظامی صرفاً یک ضابط قضایی است و در کنار قوه قضائیه تنها قانون را اجرا می کند.

سخنگوی ناجا در پاسخ به سوال دیگری درباره نحوه اشتغال زنان در مشاغل خاص و نظارت پلیس به فعالیت زنان در کافی شاپ ها و سفره خانه ها، گفت: حضور در مشاغل را قانونگذار مشخص می کند و ربطی به نظارت پلیس ندارد. آنچه مسلم است اینکه فعالیت زنان و دختران جوان در کافی شاپ ها ممنوع بوده و پلیس در صورت مشاهده حتما با واحدهای متخلف برخوردهای لازم را خواهد داشت.

عامل انفجار ارومیه قاتل ۱۵ سال پیش بود


معاون اجتماعی ناجا در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد انفجار نارنجک دست ساز در ارومیه که طی آن یکی از شهروندان کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند، گفت: موضوع این پرونده با حضور به موقع پلیس و در همان ساعات اولیه مورد بررسی قرار گرفت و ماموران موفق شدند در کمتر از دو ساعت از زمان وقوع حادثه متهم فراری را شناسایی و دستگیر کنند. علت وقوع این حادثه نیز بر اثر کدورت شخصی و کینه دیرینه ای بود که به موجب آن فرد متواری یک نارنجک دست ساز را در داخل کتاب فروشی پرتاب کرد و باعث کشته شدن صاحب ۷۴ ساله کتاب فروشی شد. در اثنای دستگیری این متهم که بررسی ها نشان می داد با هم دستی دو تن از فرزندانش اقدام به انجام این کار کرده بود، مشخص شد وی ۱۵ سال پیش در جریان یک درگیری مالی دو نفر بیگناه را به قتل رسانده و از محل حادثه متواری شده، تحقیقات درباره علت وقوع قتل ها و همچنین شناسایی خانواده مقتولان پرونده همچنان ادامه دارد و جزئیات آن به زودی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

منتظر اجرای طرح ساماندهی موتورسیکلت ها باشید

سخنگوی ناجا در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد تردد موتور سیکلت ها در شهر و مشکلاتی که موتورسیکلت ها برای شهروندان ایجاد می کنند، گفت: حدود ۳.۵ میلیون موتورسیکلت در پایتخت وجود دارد که بنابر آمار و اطلاعات به دست آمده این تعداد موتورسیکلت ۶ برابر بیشتر از خودروها تولید آلایندگی می کنند.

وی گفت: از ابتدای سال تاکنون طرحی در محدوده منطقه ۱۲ شهرداری تهران در حال اجراست که هدف اصلی از اجرای آن طرح ساماندهی موتورسیکلت ها و موتورسیکلت سواران به اجرای مقررات و قوانین است. در حال حاضر بنابر اظهارنظر فرمانده پلیس راهور، ۸۰ درصد مشکلات مربوط به موتور سواران در این محدوده با توجه به اجرای طرح های ضربتی حل و فصل شده و انشاالله اگر اجرای این طرح در دیگر معابر نیز دنبال شود، به زودی مشکل حضور موتورسواران متخلف در خیابان ها و پیاده روها به صورت کامل حل می شود.

منتظرالمهدی گفت: پلیس برای ساماندهی موتورسواران طرح های ویژه ای دارد که به زودی و در صورت بسترسازی مناسب این طرح ها به اجرا درخواهد آمد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: